Håret vokser, FORT

Jeg som kommer unna med hårvask nesten en gang hver 10-14 dag. Føler nå jeg må vaske det mye oftere :p det merket jeg faktisk før jeg testet positivt også. At jeg reagerte på at håret ble så fort fett. IKKE vant til det i det hele tatt :p

Verste er at håret vokser fortere andre steder også. Og steder jeg ikke hadde før hahahaha :wtf:

Jeg merker ikke noe på håret enda, men om det blir som sist så kommer jeg til nesten å slutte helt med å røyte etterhvert, for så å røyte alt jeg skulle ha røytet det siste halve året i løpet av en måneds tid eller to... Trodde jeg holdt på å bli skallet sist! Og så deee fjonene som vokste ut igjen, så helt fluffy ut og det ble nesten som en pannelugg!

Jeg er litt motsatt av det mange sier, håret mitt er mye mindre fett og kan gå veeldig lenge uten å vaske det, dusjer kroppen, men gidder liksom ikke vaske håret når det ser nyvasket ut uansett, fått masse kviser derimot og neglene vokser veldig fort. Håret vokser normal hastighet tror jeg, men det er ufarget så litt vanskelig å måle.

Kan ikke si jeg har merket så mye på hårveksten, men nå har jeg bare gått med det i hestehale o.l.
Nå er jeg nyklipt og har kortere frisyre enn ellers (godt i sommervarmen når kroppen har skrudd opp termostaten), så skal bli interessant å følge med på hvor fort det gror ut igjen :P

Her er det motsatt, nesten ingen ettervekst på håret selv om det er nærmere 5 uker siden jeg stripet :-P Neglene og håret ellers på kroppen gror som om det sto om livet, hehe

Back
Topp