**kathrine**
Elsker forumet
Hva gjør man da? Er blondt i bunnen, og lilla i tuppene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Først MÅ du ko bare legge ved bilde!!!!!!Hva gjør man da? Er blondt i bunnen, og lilla i tuppene.
"Vask" håret med ketchup og la virke litt før du skyller og vasker godt etterpå. Kvalmt men veldig effektivt
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
"Vask" håret med ketchup og la virke litt før du skyller og vasker godt etterpå. Kvalmt men veldig effektivt
Først MÅ du ko bare legge ved bilde!!!!!!
Så må du kjøpe deg 'rensesjampo' fra frisørjeg farga håret rødt med hårkritt og det gikk IKKE ut men med rensesjampo hikk det ^^
Frisøren vet nok hva du bør gjøre
Sent from my iPhone using BV Forum
Vet ikke nøyaktig hvilken ingrediens det er- men ketchup renser ut overflødige kalde toner fra farget hår som lilla, blått & grønt. Jeg fikk grått hår en gang, og 1min med ketchup i håret så var det fint og blondt igjenVahh ketchup va ska det hjælpa før.. En dum fråga Kanske men jag har aldrig hør om det?
Nei, da er det nok kun avfarging hos frisøren som er det beste. Prøver du å bleke håret selv, vil du nok bare ende opp med rødt & orange hår :-/Takk før tipsen. Synd det ikkje var før mørka toner oxå.. Eller har du noen tips.. Kål svart tex...![]()
Nei, da er det nok kun avfarging hos frisøren som er det beste. Prøver du å bleke håret selv, vil du nok bare ende opp med rødt & orange hår :-/
Jøss, det var en meget spesiell måte å gjøre det på"Vask" håret med ketchup og la virke litt før du skyller og vasker godt etterpå. Kvalmt men veldig effektivt
Jeg ogAnbefaler en tur til frisørenETTER vi har fått sett bilde
![]()
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Prøvde du ketchupen? Spent på hvordan det gikk med deg, håper det ordnet seg![]()