Håret skulle bli blondt, men ble lilla

Bildeeee!!!

på tableten

Hva gjør man da? Er blondt i bunnen, og lilla i tuppene.
Først MÅ du ko bare legge ved bilde!!!!!!
Så må du kjøpe deg 'rensesjampo' fra frisør :) jeg farga håret rødt med hårkritt og det gikk IKKE ut men med rensesjampo hikk det ^^
Frisøren vet nok hva du bør gjøre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

"Vask" håret med ketchup og la virke litt før du skyller og vasker godt etterpå. Kvalmt men veldig effektivt :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ikke bruk lilla/ silver sjampo hvertfall, da blir det bare mer lilla. Er håret ditt slitt og porøst? Det beste for håret er å bruke rensesjampo og en god hårkur. Eventuelt hårkur med farge, som kan dempe på det lilla. Ellers er det beste å legge en farge over, men gjør det i en salong. Ellers kan det bli grønt.

"Vask" håret med ketchup og la virke litt før du skyller og vasker godt etterpå. Kvalmt men veldig effektivt :)

Vahh ketchup va ska det hjælpa før.. En dum fråga Kanske men jag har aldrig hør om det?

Først MÅ du ko bare legge ved bilde!!!!!!
Så må du kjøpe deg 'rensesjampo' fra frisør :) jeg farga håret rødt med hårkritt og det gikk IKKE ut men med rensesjampo hikk det ^^
Frisøren vet nok hva du bør gjøre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Va innebærer rensesjampo?? Har ikkje hørt talas om det!? Nyfiken... :-)

Vahh ketchup va ska det hjælpa før.. En dum fråga Kanske men jag har aldrig hør om det?
Vet ikke nøyaktig hvilken ingrediens det er- men ketchup renser ut overflødige kalde toner fra farget hår som lilla, blått & grønt. Jeg fikk grått hår en gang, og 1min med ketchup i håret så var det fint og blondt igjen :) genialt når man står hjemme, desperat etter mislykka hjemmefarge :p

Takk før tipsen. Synd det ikkje var før mørka toner oxå.. Eller har du noen tips.. Kål svart tex... :-)

Takk før tipsen. Synd det ikkje var før mørka toner oxå.. Eller har du noen tips.. Kål svart tex... :-)
Nei, da er det nok kun avfarging hos frisøren som er det beste. Prøver du å bleke håret selv, vil du nok bare ende opp med rødt & orange hår :-/

Vask med blonderings shampo, kur det, hør med frisøren :)
Lykke til :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Jøss, det var en meget spesiell måte å gjøre det på :P
Rart hva som funker :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Anbefaler en tur til frisøren:p ETTER vi har fått sett bilde :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Jeg og:D

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp