Håret mitt..

Drømmefangeren

Glad i forumet
Huske dokker når æ klipte mæ kort.. kor kort det faktisk va?!

Vel..d et begynne å komme sæ litt no, og med min egen hårfarge.. Herlig:) Glede mæ til æ kan ha strikk i håret igjen..

Du er så fin! Virkelig pen dame[:D]

Håret ditt er kult nå da! jeg har sluttet å farge jeg og, vi har utrolig lik hårfarge ser jeg:) Mitt er en god del lengre da, hehe, så du kan sikkert få litt av meg så du får til hestehale[:D]

Naaw.. tusen takk[:)] Koselig å høre!

Syns også at det begynne å bli kult og æ begynne å se litt mer feminin ut.. nokka som æ elske.. e skikkelig jentete av mæ!

Har du farga håret lenge? Utrolig deilig å ha naturlig hår, det e så sunt, mykt, glansfult.. Ja og æ e en stor fan av naturlig!! ;)
Send gjerne litt lengde til mæ.. hhehe

Så utrolig vakker du er[:)] Synes du er veldig fin på håret nå jeg...

Du er jo nyyydelig uansett da!!! Og sveisen var rålekker til deg!! MILF[:D][:D]

synes du er dritpen uansett frisyre jeg[:D]

hehe.. søt dokker e [:D] Æ rødme faktisk her æ sitt.. :p

Forresten *Chill* æ trukke du vil pule mæ ;) hehee.... men takk endog! [8D][;)]

[:D] Hehe.. Æ e 25 om 1 mnd.. ;) Ser æ yngre eller eldre ut?

Heheh.. trur 25 e en fin alder:)

Forresten, så kan man være klok selv om man e ung ;)

ORIGINAL: Drømmefangeren

den e æ enig i:P for æ e nemmelig litt klok:P hahah neijda den va litt velddig sjølgod:P

men søta du fantastisk nydelig<3

ORIGINAL: majon

den e æ enig i:P for æ e nemmelig litt klok:P hahah neijda den va litt velddig sjølgod:P

Greit å være sjølgod når man vet det e nokka i det man sir [;)][:D] For du e klok!

Tusen takk venninna mi som æ glede mæ til å besøke :)

Har farget håret litt sånn sporadisk.. rett etter fødselen var det mørkebrunt, så begynte jeg å stripe det for å få det tilbake, herregud så ikke ut en periode! så nå er jeg ferdig med farging og alt sånt, blir bare natural fremover[:)]

ORIGINAL: majon

Greit å være sjølgod når man vet det e nokka i det man sir [;)][:D] For du e klok!

Tusen takk venninna mi som æ glede mæ til å besøke :)
hehe du e søt<3 måte vel bli litt klok når æ plutselig sto utn nåkka viktig i livet mitt å måte gjøre det ho gjor:) 

ja vi glæde oss til å få dokker på besøk[:D][:D]

ORIGINAL: MissMari

sign [:)]

ORIGINAL: MissMari

Enig her [:)]

Fotsatt kort, men ser jo stor forskjell da.....syntes den første var litt artig jeg da...men du var kjempefin med langt hår også.

Men koslig slik du er nå også[:)]

Æ glede mæ også utrolig mye til sommeren=) Få litt farge.. trur de fleste føle sæ som ei grå mus på vinteren (dersom man ikke e en av solariums-slavan;)

Ja twinanne, fortsatt kort, men mye lengre enn utgangspunktet.. Tja.. bare slit med så kort hår som det va i begynnelsen..

No e æ endelig fornøyd, og blir nok mer og mer fornøyd jo lengre det blir! :)

Må vel si at jeg sliter med kort hår også, etter alle de åra med langt krøllete hår, med eller uten lugg og klipt langt hår i ulike fasonger...men deilig med kort i nakken om sommeren da...så det kan jo du og jeg trekke frem når vi vil ha langt hår[8D]

Back
Topp