håret mitt er ødelagt...

jannicke iren

Gift med forumet
faen!!!!! sorry utrykke, men jeg farga håret mitt idag, på samme måte som jeg har gjort det før, skulle ha det mørkt under, og lyst over, jeg har jo ganske lyst til vanlig, men er greit og freshe opp den fargen og! så kjøpte en vanlig lysfarge, ikke bleking...

men det under ble jo kjempebra, akkurat slik det pleier, mens den lyse fargen ble jo brun!!!!!!!
faen i helvete!!! må ha vært feil farge greier i den pakken, helvete faen!!!! så nå har jeg rødbrunt hår ting!!!!! jeg ser ikke ut!!!!!!!

noen tips som kan hjelpe meg????

frisør????

men er det stygt stygt, eller bare stygt fordi du skulle ha det annerledes og ble skuffa,
men egentlig kunne det vært stilig om, at, hvis det var sånn du skulle hatt det???

Jannicke!!!
det gjorde jeg og for knappe to uker siden! Nett det samme!![:@][:@][:'(][:'(]

Fikk den vanlige hårfargen min istedet, istedet for lyst...[:(]

Jeg kjøpte hjemmestriping og sprayblond og angrep håret[:D] Så nå er det vanlig igjen!

Kjipt å tro man skal ha lyst, så får man mørkt...[:(]

hmm, jeg har jo egentlig ganske lyst hår til vanlig, som ikke er farget liksom, så det er vel kansje mest uvant, samtidig som det er skuffende...
folk sier det er fint da, men om det er får at jeg skal føle meg bedre da, det vet jeg ikke!

regan: hvordan brukte du den blondsprayen da?????

Det viktigste er at du er fornøyd, hva andre synes er ikke så viktig.
Men eh...bilde???????
Ble jævlig nysgjerrig nå altså

ORIGINAL: jannicke iren

hmm, jeg har jo egentlig ganske lyst hår til vanlig, som ikke er farget liksom, så det er vel kansje mest uvant, samtidig som det er skuffende...
folk sier det er fint da, men om det er får at jeg skal føle meg bedre da, det vet jeg ikke!

regan: hvordan brukte du den blondsprayen da?????

Den bruker man ved å spraye den i håret, hehehe...
Men vet ikke hvordan den funker på BRUNT hår altså..... Mitt ble ikke sååå mørkt..

Men etter jeg angrep det så er det helt tyggis altså. Kan draaaaa det[X(]

jeg føler meg ikke vel med det da for å si det sann, men om det er en vanesak da...

meen, det er ikke slik at det er brunt brunt, men mørk mørk blond! og jeg er til vanlig lysblond, så dt er på kanten til og vær lyst brunt!!

er så redd for at om jeg farger det nå, så blir det gult...

Prøv å farge på nytt?

grrrr.. sånt er irriterende!!!

ORIGINAL: afri

Hva sto det på den fargen.. merke og nr???

Et allerede farget hår kan ikke lysfarges, så det må blekes.

det sto permanent hårfarge, lysblond 9.3.
hadde ikke farge i håret fra før, har ikke farget det siden før jeg ble gravid med leon...
så skulle farge det lyse håret mitt lyst, for jevnere farge... men det gikk jo ikke slik[:(]

ORIGINAL: jannicke iren

Hva sto det på den fargen.. merke og nr???

Et allerede farget hår kan ikke lysfarges, så det må blekes.

det sto permanent hårfarge, lysblond 9.3.
hadde ikke farge i håret fra før, har ikke farget det siden før jeg ble gravid med leon...
så skulle farge det lyse håret mitt lyst, for jevnere farge... men det gikk jo ikke slik[:(]

9 blir ikke så veldig lys, og 3 er en gylden farge, og da blir det fort gult når man lysner.

Skal du farge det lyst bør du opp i 10-11, og 1 bakerst, som er ask, og nøytraliserer gult

Men, eneste du kan gjøre nå for å få det lysere, er å bleke, og det blir nok penest hos frisør..

Og spør meg før du kjøper farge neste gang[;)]

har jo ikke peiling på slik hårfarge jeg[:(][:(][:(]  og jeg vet at om jeg farger det om nå hjemme, så blir det bare gult,.. så får vel oppsøke frisøren, men det blir desverre ikke helt enda... så får bare gå litt slik..

Back
Topp