Håret faller av!

Kålormen

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Er det flere enn meg som mister mer hår enn vanlig for tiden? Litt snøssing har jeg alltids, men nå kommer det av i tjafser! Mangler kanskje noe?

Ja kanskje det. Jeg får fyldigere hår når jeg er gravid også forsvinner alt i ammetiden etterpå :p

Jeg fikk tykkere, fett hår som vokste raskere sist.. og sliter allerede med fett hår nå å.. Men kan ikke huske at jeg mistet noe særlig mer..

Ja, fett er mitt også. Og brusete og uregjerlig og stygt. Feit i huden og porete har jeg også blitt. Gleder meg til glødingen begynner!

Jeg mister mye hår nå! Det er ikke bra, for mitt hår er ganske tynt fra før:P

Når kommer gløden? Trodde jeg skulle være vakker som gravid jeg! men neida, kviser og tynt hår!

Ja, det har jeg også lurt på! Håper den kommer snart! Har ikke vært så lite pen siden tenårene. Men verd det, da!

Ikke merket noe på hår eller hud enda :)

Jeg er medlem av en matgruppe på Facebook, og der var det ei som sa en gang at for lite magnesium kan ha den effekten.. Kanskje det hjelper med tilskudd av det? Det skal ikke være skadelig for hverken foster eller noen som tar det :)

Kan ikke si at hud og hår har forandret seg, men glød mener samboeren min at jeg har fått. Tar han stadig i å bare sitte å se på meg xsmile8

Har ikke mistet noe enda,pleier å miste etter fødsel.. Har akkurat grodd ut litt fancy sidehår siden sist jeg mista håret :P ser veldig smart ut ;)

Ventet forgjeves på gløden hele forrige svangerskap. Haha. Forsøkt ekstra vitamin? Håret faller jo av 3-4mnd etter en fødsel men ikke hørt om så mange som snøss mye i graviditeten;)

Mitt å faller av!! Samboer holder på å bli gal av alle hårene. :( å kvise har å kommet!!! Jeg hadde ikke kviser i tenårene, så dette er jo topp!!! Fantastisk å være gravid!! :hilarious:

Jeg er medlem av en matgruppe på Facebook, og der var det ei som sa en gang at for lite magnesium kan ha den effekten.. Kanskje det hjelper med tilskudd av det? Det skal ikke være skadelig for hverken foster eller noen som tar det :)

Jeg har kjøpt inn magnesium i dag. Egentlig for litt rastløse bein, men det er bare positivt om det kan hjelpe på håret også. Jeg mister så sykelig mye hår. Skulle virkelig trodd jeg var syk :/

Back
Topp