Håret er blitt grått/grønt!hjelp!

.Anonym.

Glad i forumet
stripet håret hos frisøren for en mnd siden, tok et skyll i vasken hos frisøren for 4 dager siden, ren askeblond ( pga blond fargen var litt orange). Håret ble grått, med grønn skjær! Gikk til en annen frisør og tok nytt skyll med litt røde pigmenter i. Men fortsatt grått:( og litt grønnskjær ( sikkert kun jeg som ser det)

Noen som har erfaring med dette?? Må jeg farge det på nytt? Går grå fargen ut til slutt?

Leser at ketchup hjelper, men har noen prøvd det?
 
Ja. Fikk også sånn når jeg skulle ha deg kaldt blondt. Endte med å farge det mørkt.
 
Så kjedelig:( Jeg fikk grønt/grått hår etter et frisørbesøk for noen år siden. Jeg endte opp med å måtte to nye runder til frisøren og farge med mye røde pigment..for deretter å farge det mørkere. Mye heller rødskjær enn grønt hår.
 
stripet håret hos frisøren for en mnd siden, tok et skyll i vasken hos frisøren for 4 dager siden, ren askeblond ( pga blond fargen var litt orange). Håret ble grått, med grønn skjær! Gikk til en annen frisør og tok nytt skyll med litt røde pigmenter i. Men fortsatt grått:( og litt grønnskjær ( sikkert kun jeg som ser det)

Noen som har erfaring med dette?? Må jeg farge det på nytt? Går grå fargen ut til slutt?

Leser at ketchup hjelper, men har noen prøvd det?
Jeg har tilslutt bare farget håret mørkere om jeg har vært misfornøyd..
 
Fikk gråetoner for 1 mnd siden etter det samme hendte med meg. Vasket håret hver dag med shampoo 2-3 ganger i 3-4 dager. Nå er det blondt og ikke grått i:)
 
Ketchup hjelper! Søstra mi er megablond og måtte alltid sitte en halvtime med ketchup i håret om sommerne husker jeg. Hun fikk supergrønt hår hele tida. Spesielt etter bading i basseng.
 
Ketchup hjelper! Søstra mi er megablond og måtte alltid sitte en halvtime med ketchup i håret om sommerne husker jeg. Hun fikk supergrønt hår hele tida. Spesielt etter bading i basseng.
Ja men dette er etter farging.. Her er bilde; http://tinypic.com/r/af94pv/9 . Grått eller grønt? Det er ikke den fargen ute i vanlig lys. Da er det mer blondt/med brune striper.. Så er så merkelig! Håper det går utav visst jeg dusjer det hver dag..
 
Ja men dette er etter farging.. Her er bilde; http://tinypic.com/r/af94pv/9 . Grått eller grønt? Det er ikke den fargen ute i vanlig lys. Da er det mer blondt/med brune striper.. Så er så merkelig! Håper det går utav visst jeg dusjer det hver dag..
Hm.. Ja men ketchup hjelper uansett, jeg ble faktisk anbefalt det selv av frisør da jeg gikk fra blond til brunt med hjemmefarging en dag før i tiden ;)
 
stripet håret hos frisøren for en mnd siden, tok et skyll i vasken hos frisøren for 4 dager siden, ren askeblond ( pga blond fargen var litt orange). Håret ble grått, med grønn skjær! Gikk til en annen frisør og tok nytt skyll med litt røde pigmenter i. Men fortsatt grått:( og litt grønnskjær ( sikkert kun jeg som ser det)

Noen som har erfaring med dette?? Må jeg farge det på nytt? Går grå fargen ut til slutt?

Leser at ketchup hjelper, men har noen prøvd det?


Hadde faktisk gått tilbake til frisører og klaget.

Om dette ikke var fargen du skulle ha har du lov og klage og få korrigert fargen :)
Ikke begynn med noe ketchup og slikt før du har snakket med de.
 
Hadde faktisk gått tilbake til frisører og klaget.

Om dette ikke var fargen du skulle ha har du lov og klage og få korrigert fargen :)
Ikke begynn med noe ketchup og slikt før du har snakket med de.
Jeg spørte jo om askeblond pga det tar vekk det oransje... Men hun tok jo ikke noe røde pigmenterte i som gjør at det ikke blir grønt.. Trodde frisørene tenkte ut det selv? Men orker ikke klage mer nå eller farge det. Det er blitt litt bedre, vasket det noen ganger nå. Det gråe forsvinner vell etterhvert ? Siden kaldt ikke holder lenge ?
 
Back
Topp