Håret ditt?

mamma 87

Flørter med forumet
hvordan er deres hår nå?

Håret mitt er så slapt og tynt blir fort fett og (håret var nydelig rett etter fødselen, ble aldri fett, frisøren merket forskjell, hun sa "det kjennes ut som det er salt vann i det"

Vet ikke om det er årstiden, hårkur som gjør det sånn, eller om det bare har blitt som det var før?

Mitt hår blir fort fett nå, men jeg bruker mye lue på jobb, så har liksom regnet med det er derfor :)

Mitt er langt, slitt og tynt :( Skulle gjort noe med det for lenge siden, men har bare ikke blitt noe enda :P Håper å få klippa meg og steøt håret litt før julaften :)

Svære floker som er vanskelig å få ut :(

Har alltid hatt veldig glatt hår, og nesten ikke behov for børsting i det hele tatt.
Etter at jeg ble gravid er det bare en megafloke:o

Hver sitt problem. Vet ikke om det er årstiden eller østrogen nivået vårt, kanskje begge deler!
Kanskje lurt å tilføre vitaminer?!
Tar du det?

Før jeg blei gravid mistet jeg en del hår. Tok b-vitamin for hår og negler eller noe sånn og det hjalp litt. Mista lite hår mens jeg var gravid men nå er det tilbake til å miste en del igjen....

Jeg har tynt, langt hår som fort blir slitt. Faktisk er det så tynt at jeg alltid har håret i strikk/oppsatt hvis ikke ser man hodebunnen min kjemprgodt :(
Jeg tar b-vitaminer for hår og hud og før graviditeten prøvde jeg et serum man skulle påføre i hodebunnen hver dag/annenhver dag som skulle hjelpe mot hårtap og styrke de hårene jeg allerede hadde og det funket faktisk! :D turde til og med ha håret løst :D men nå finner jeg den ikke igjen noe sted, hverken på nett eller i salong :( var fra redken hvis noen tilfeligvis har sett det en plass :p
Har blitt enda verre etter at det ekstra hårtapet etter fødselen satte igang, føler jeg nesten ikke har hår igjen på hodet :( *gomler B-vitaminer*

Tykt, fått krøller etter svangerskap og umulig å ha langt hår uten at det floker seg. Ble bedre da e klippa det kort i sommer. Men har go vekstforhold, så håret er blitt langt igjen :-P

Etter fødselen ble håret mitt veldig lett fett. Og jeg mistet noe voldsomt med hår. Nå er det tørt, hjelper om jeg bruker litt olje i tuppene. Jeg måtte også bytte Shampo til parfymefri :-/

Håret mitt er veldig tørt for tiden

Det at håret er tørt, spørs om det er årstiden, fyring og varmt/kaldt, kan bli statisk av det vet jeg, hater statisk hår.

Kurer håret jevnlig for tida, men bare i lengdene. (Kan bli slapt av det)
Huff har tynt langt hår selv, spørs om jeg klipper det litt kortere strax.

Før fødselen og noen måneder etter, var håret så fint, kunne vaske det 2-3 ganger i uka, aldri fett. Nå MÅ jeg vaske det annen hver dag, blir så dafft og fett vil ikke ha fett hår!

Tar gravid/amme kosttilskudd, men har ikke vært flink å ta det hver dag! Spørs om B-vitaminer er det jeg og burde ta?!

Tørr og røyter masse etter fødsel

Håret mitt blir fort fett, men veldig statisk etter vask. Vet mye av det kommer av årstida.

Back
Topp