Håremote?!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Kan du legge ut bilde av en eller flere frisyrer du syns er fine [:D] *Som du kunne tenkt å være på håret selv*
Har så lyst til å klippe meg, men aner ikke hvordan, så trenger litt insp. [:)]

slik frisyre, med litt oppklipt og skrålugg er fint både på kort og langt!;) har du lengde til det ville eg hatt det skrått bakover, så det er lenger bak enn framma:)

Jeg har langt blondt hår (Nesten helt ned til rumpa) vil beholde den lengden! *Maks ta av 5 cm på lengden*
Men vil gjerne ha forskjellige lengder og volum i håret! Mitt hår er så rett og maks liiite volum, hater det [:'(]

Med min hårtype og lengde kunne jeg tenke meg sidecut. Men ikke har jeg penger til å gå til frisør
akkurat nå, og min mor (som er utdannet frisør, og jobbet med det i mange år) nekter å kleppe
meg sånn [:(] mon tro hvorfor.... [:D]

Hadde jeg harr tykt hår skulle jeg gjerne hatt en slik en [:)]

(alle bildene er hentet på google..)

Hvis du har hår helt ned til rompa og ikke vil klippe lengden, så er det ikke mange alternativene..

ORIGINAL: smash

Hvis du har hår helt ned til rompa og ikke vil klippe lengden, så er det ikke mange alternativene..

Jo, er jo litt alt. da [:D]

Du får jo bare gå til frisøren og si at du vil ha det litt mer oppklipt. Og hvis du ikke har lugg ville jeg fikset en skrålugg.

Back
Topp