Håravfallets resultat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
ImageUploadedByBV Forum1362935336.328405.jpg
Litt høye viker :(

Oi, da har du mista mye hår o_O Har det samma, bare jeg har mista helt sykt mye bak ørene :eek: Og ser ikke ut som det stopper med det første...

Vet om flere som mister håret veldig lokalt.. Det virker som at røytinga har avtatt her, etter 3mnd med ekstremt håravfall.

Ser teit ut!
Men tar skillen over da!

Å du gode tid:eek: så mye røyter heldigvis ikke jeg! Men har veldig tykt hår å ta av da:p

Du har mistet en del der ja, mister helt sykt mye selv, men ganske jevnt over hele hodet.

Jeg mister også jevnt over hele hodet. Det synes mest på at jeg har mange kortere hår som ikke ligger like pent, men det er ingen krise. Det gror jo heldigvis ut igjen da! ;)

Jeg har forøvrig også fått veldig svake negler som ikke tåler noenting! Under svangerskapet ble de ekstra sterke, og jeg kunne spare de så lange jeg ville uten at de brakk, men ikke nå...

Til meg er det helt omvendt, svake negler under svangerskapet.

Se der,ja!!Så vitti at det forsvinner mye på enkelte plasser.Godt det vokser ut igjen:-)

Ser teit ut!
Men tar skillen over da!
Har ikke lagt merke til det på bildene du har lagt ut iallfall!
Ei venninne av meg fikk viker på begge sidene og måtte begynne med midtskill.. og var ikke helt begeistra for det kan man si. :)

Jeg mister også jevnt over hele hodet. Det synes mest på at jeg har mange kortere hår som ikke ligger like pent, men det er ingen krise. Det gror jo heldigvis ut igjen da! ;)

Jeg har forøvrig også fått veldig svake negler som ikke tåler noenting! Under svangerskapet ble de ekstra sterke, og jeg kunne spare de så lange jeg ville uten at de brakk, men ikke nå...
Ja jeg har og småhår som har vokst ur igjen :-p

Har ikke lagt merke til det på bildene du har lagt ut iallfall!
Ei venninne av meg fikk viker på begge sidene og måtte begynne med midtskill.. og var ikke helt begeistra for det kan man si. :)
Jeg har på begge sider ja :-p

Takk takk! :)
Dette er jo bare nesten litt komisk.
Hvertfall glad jeg har endel hår å ta av :-p

Takk takk! :)
Dette er jo bare nesten litt komisk.
Hvertfall glad jeg har endel hår å ta av :-p
Ja, ikke sant.. Blir skremt av hva.som ligger igjen i sluken etter meg jeg asså. Kunne sikkert laga mange parykker av alt jeg har mista så langt..

Helt ekstremt flaut å dusje borte tilfelle jeg ikke får rydda bort alt?

Helt ekstremt flaut å dusje borte tilfelle jeg ikke får rydda bort alt?
Hehe.. jeg var ikke helt klar over at røyting var normalt, så jeg fikk nesten sjokk første gangen jeg stod der med en hel sau i næven etter å ha fordelt balsamen i håret.

Hehe.. jeg var ikke helt klar over at røyting var normalt, så jeg fikk nesten sjokk første gangen jeg stod der med en hel sau i næven etter å ha fordelt balsamen i håret.
Åh. Balsam gjør det værre!!!

Jeg tror det begynner p avta her nå heldigvis!

Back
Topp