Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lagt merke til det på bildene du har lagt ut iallfall!Ser teit ut!
Men tar skillen over da!
Ja jeg har og småhår som har vokst ur igjenJeg mister også jevnt over hele hodet. Det synes mest på at jeg har mange kortere hår som ikke ligger like pent, men det er ingen krise. Det gror jo heldigvis ut igjen da!
Jeg har forøvrig også fått veldig svake negler som ikke tåler noenting! Under svangerskapet ble de ekstra sterke, og jeg kunne spare de så lange jeg ville uten at de brakk, men ikke nå...
Jeg har på begge sider jaHar ikke lagt merke til det på bildene du har lagt ut iallfall!
Ei venninne av meg fikk viker på begge sidene og måtte begynne med midtskill.. og var ikke helt begeistra for det kan man si.![]()
Har iallfall ikke lagt merke til det.Jeg har på begge sider ja![]()
Ja, ikke sant.. Blir skremt av hva.som ligger igjen i sluken etter meg jeg asså. Kunne sikkert laga mange parykker av alt jeg har mista så langt..Takk takk!![]()
Dette er jo bare nesten litt komisk.
Hvertfall glad jeg har endel hår å ta av![]()
Hehe.. jeg var ikke helt klar over at røyting var normalt, så jeg fikk nesten sjokk første gangen jeg stod der med en hel sau i næven etter å ha fordelt balsamen i håret.Helt ekstremt flaut å dusje borte tilfelle jeg ikke får rydda bort alt?
Åh. Balsam gjør det værre!!!Hehe.. jeg var ikke helt klar over at røyting var normalt, så jeg fikk nesten sjokk første gangen jeg stod der med en hel sau i næven etter å ha fordelt balsamen i håret.
Har prøvd å gå perioder uten å bruke balsam også, men det avfallet er det samme.. Men nå begynner det å roe seg her også.Åh. Balsam gjør det værre!!!
Jeg tror det begynner p avta her nå heldigvis!