Håravfall

Piplup

Elsker forumet
Noen som begynner å miste hår? Jeg gjør det, hver dag. Ligger masse hår i dusjen når jeg er ferdig... heldigvis har jeg tykt hår da, men fortsetter det sånn, så blir det ikke mye igjen... Og så er det vel vanlig å miste ved amming også? Hvordan skal dette ende....??!! uææhhh... [&:]

jadda![:'(]
Har aldri mistet i svangerskapene før,bare sinnsykt mye når jeg har amma.
Nå har jeg jo nettopp begynt å få tilbake d jeg mistet sist jeg ammet,men så fallet d jaggu av med en gang[:@]
Å jeg har jævli tynt hår fra før[>:] Får vel måne snart[:o][X(]

Her og. Ligger jo hår etter meg overalt. Min to åring går rundt og irriterer seg over at mammas hår er på lekene sine[:D]. Kan ikke huske jeg mistet sååå mye hår under graviditet sist... men mistet masse under amming. Så jeg stemmer i; hvor skal dette ende???[8|] Jeg har ikke tykt hår...[:(]

Jeg også har mistet masse hår. Ser bare hvor mye hår som ligger i vasken etter meg eller på badegulvet. Skal det ha noe betydning for hva man får? Lurer på om jeg har hørt noe sånt, men husker ikke helt hva det var. Jeg har masse hår fra før, så jeg er ikke så veldig bekymret for å få litt mindre hår på hodet. og det kommer vel tilbake!

Har ikke begynt å miste enda men bare vent til jeg begynner å amme.. Sist gang mistet jeg masse masse hår!

Hehehe, ja jeg også mister myyyye hår! Kan ikke huske jeg gjorde det med datteren min!
Glad jeg har meget tykt hår, så har en del å ta av [8D]

Her og mister jeg MYE hår!!! [:'(] Det er helt grusomt.. Med gutten min sluttet jeg å miste hår under graviditeten, så håpte liksom på det denne gangen også... [8|]

jeg har mistet synsykt mye hår helt i begynelsen men nå er det bra igjen. 

Har mista mye hår helt siden sist svangerskap, håper det slutter snart.

Jeg mista masse hår i starten, men har gitt seg nå heldigvis.
Kan ikke huske jeg mista så mye hår når jeg gikk med te to første, men når jeg amma derimot mista jeg masse.

Jaa, røyter utrolig mye når jeg dusjer og når jeg kammer håret. Men har heldigvis ganske tykt å langt hår, så vises ikke enda, så håper det slutter snart :)

Når vi blir gravide og ammer (sånn etterhvert i allefall[;)]) Produseres mer hormoner. Dihydrotestosteron blir dannet ved kontakt av enzymet 5-alphareductance som finnes i hodebunnen med hormonet testosteron. DHT danner et lag i hodebunnen og stopper eller hemmer vekst av nytt hår.  DHT tar over receptor-cellene i hårsekken og sender ut falske signaler slik at cellene mister evnen til å produsere nytt hår. DHT ligger som et belegg i hodebunnen og resulterer i at hårsekken ikke får naturlige vekstforhold og næringsstoffer for normal vekst. Dette resulterer i at hårsekken produserer hår i en unormal kort vekstsyklus eller at den ikke er istand til å produsere nytt hår i det hele tatt.

Som frisør kan jeg derfor anbefale Nisim.  http://www.nisim.no/Nettbutikk/tabid/499/CategoryID/8/language/en-GB/Default.aspx
Har selv prøvd denne, og jeg kan med hånden på hjertet si at den funker, IHVERTFALL på meg

Back
Topp