Håravfall

Lisee

Elsker forumet
Fytti grisen, nå har jeg begynt å miste store mengder med hår... Mista så og si ingenting mens jeg gikk gravid og etter fødselen, fram til nå. Men nå har det virkelig satt i gang. Blir nesten helt skremt jeg, kan dra og dra ut hår....
Noen andre som har det slik? Det hører vel med og det er vel amminga som er grunnen[:)]

Her har jeg ikke hatt noe drastisk håravfall enda.... Har hørt at det med å miste hår etter en fødsel er helt normalt, men har ingenting med amming å gjøre. Når kroppen går igjennom noe hardt og tøft reagerer den vistnok med å slippe hår etc. en tid etter det har skjedd[&:]

Kjipt å miste hår uannsett - føler ikke at håret er det samme som før fødselen jeg da[8|]

jeg og kan bare dra ut hår[&:] er nok pga ammingen men jeg ammer fint lite pga melk mangel så håper d slutter før jeg blir skallet [8D]

Jeg har alltid mista masse hår etter å ha vaska det, og synes ikke jeg har mista noe mer nå.....
*ikke som jeg har lagt merke til ihvertfall* [8|]

mister også heelt syke mengder hår.. tror snart jeg kommer til å bli sklallet..hehe;)
noen som vet hvorfor vi mister så mye hår??
jeg ammer gjo ikke heller

Jeg mister og en hel masse med hår, det er rett før jeg tetter igjen sluken hver gang jeg dusjer... bu hu[:'(]

Huff ja.... Drar ut store tafser...tror jeg må gå til innkjøp av parykk[:D]. Mista ingen ting under graviditeten. Fikk anbefalt B vitamin på apoteket. Håper det virker.

ORIGINAL: Henni

Huff ja.... Drar ut store tafser...tror jeg må gå til innkjøp av parykk[:D]. Mista ingen ting under graviditeten. Fikk anbefalt B vitamin på apoteket. Håper det virker.

Kanskje vi må begynne å drikke store mengde øl, det er visst bra for håret[:D][:D][:D]

Hehe. Ja kanskje det, er snart helg da[:D][:D]. Samboern sa at det var nok fordi jeg hadde drukket for lite øl den siste tida...

Har ikkje begynt ennå.....men husker at eg mistet masse med førstemann. For håpe eg slippe unna!!! Har langt hår, og d e så bale med hår overalt [&:]

ORIGINAL: ekn

Har ikkje begynt ennå.....men husker at eg mistet masse med førstemann. For håpe eg slippe unna!!! Har langt hår, og d e så bale med hår overalt [&:]

Jepps, over hele huset..... Æsj[:'(]

Har det samme problemet jeg også. Blir så irritert av å plukke mitt eget hår overalt. Vil ikke miste mer nå. Har tynt hår fra før av. Spiser nesten dobbel dose av hårvitaminer. Går jo over i morsmelka, så på gutten har det plutselig begynt å vokse masse hår på hodet[8D]

Huff, samme her.......skikkelig ekkelt siden jeg har så tynt hår fra før[:(] Spiser b-vitaminer, håper det kan hjelpe litt....noen som vet om det er farlig for tulla mi å spise det for jeg ammer jo?

Back
Topp