Håravfall..

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg mister så sykt mye hår! Gjorde det før graviditeten, men nå er det ille! Noen tips?

Jeg også mister mye hår for tiden. Har desverre ikke noen tips. Men frisøren min sa ved forrige graviditet at iløpet av svangerskap og amming mister mange mye hår. Men det positive var at de som mistet hår enten mistet i svangerskapet eller under amming. Kansje vi slipper under ammingen då.. [emoji4]

Jeg ammer yngste på 17 mnd og husker jeg mistet mye i starten. Så roet det seg veldig, men de siste ukene har vært ekstreme! I dusjen grer jeg fingrene gjennom håret for å ikke røyte i hele huset. Ser ikke bra ut, men tror det er bare jeg som merker det!

Hår ooover alt.... tettet nettopp sentralstøvsugeren pga håret! Kan si gubben var fornøyd da utrolig at det i det hele tatt er mer hår igjen på hodet! Men samtidig vokser håret i vill fart! Og det vokser hår steder jeg aldri har hatt lange hår før altså......

Hår ooover alt.... tettet nettopp sentralstøvsugeren pga håret! Kan si gubben var fornøyd da utrolig at det i det hele tatt er mer hår igjen på hodet! Men samtidig vokser håret i vill fart! Og det vokser hår steder jeg aldri har hatt lange hår før altså......
Samme her hehehe

Back
Topp