Håravfall.....

mp86

Blir kjent med forumet
Dere som røyter/ har røytet mye hår i graviditeten ...er det fortsatt like ille eller har det avtatt litt??er i uke 13 i morgen og har det like ille som i begynnelsen av graviditeten:/ ser for meg at ungen får en totalt hår laus mor når den kommer til verden snart ;) huff...blir snart gal av alt håret Over ALT !!!!:/

Jeg er en av de som innbiller meg å ha mistet mer hår enn vanlig nå de første ukene av svangerskapet. Men når jeg tenker meg om føler jeg det har avtatt litt de to siste ukene :) Er i uke 14 nå. Det verste håravfallet blir jo etter fødsel! Så hadde jo vært greit å ha "litt å gå på" ;)

Mitt hår er blitt fyldig og fantastisk, har ikkje mistet mer enn vanlig ihvertfall :)

Jeg fatter ikke hvordan det er mulig. Men jeg mistet nesten ingenting hår med de to andre. Men da jeg startet å amme så misstet jeg kjempemye!

Nå, denne gangen, så føler jeg at det alltid faller mye hår av. Jeg misstet MYE hår før jeg ble gravid - sannsynligvis stress. Men føler liksom ikke det avtar, Hvor blir det av den fiiiine manken ??!

Mister noe helt vanvittig mye hår her og.. helt utrulig at d ikke merkes på håret egentlig :p

Back
Topp