Håravfall??

Emmis

Glad i forumet
Mister dere mye hår for tiden???

Jeg føler at hele parykken ligger igjen på puta når jeg står opp om mårran [&:]

Bruke en Kerastase shampoo som vistnok skulle motvirke håravfall, men er ikke ut til at den hjelper noe særlig.... Fortsetter det slik er jeg skallet om et par uker[:o]

Jah, seriøst, jeg trodde jeg skullle bli blank snart altså! Helt ille etter at jeg fødte, kunne dra av store dotter etter at jeg hadde dusja og skulle gre meg. Ble rett og slett deppa av det, så jeg klippa meg ganske kort forrige uke jeg, he he[:D] Orka ikke se på alt som falt av lenger, og dfessuten begynte det å se tynt og pistrete ut. Så du er ikke alene snuppis![:D] Klem

Jeg klipet meg også for et par uker siden, men det fortsetter bare[&:]
hjelp...

Håper hår-feen kommer hit snart så jeg kan få litt hår tilbake

Vi får bare håpe det gir seg om ikke så lenge.. Ikke mye moro nei, det skal jeg være enig med deg i! ammer du forresten? de sier at det er en stor del av grunnen, og at det vil gi seg av seg selv etterhvert. Jeg selv ammer ikke lenger, men har mistet mye uansett så...vet ikke helt hvor mye det stemmer jeg da. Frustrerende! Klem

Kan vel samle opp nok hår til en parykk hver dag ja.. Det bare faller av....[&:]

Jeg ammer og har ikke merket noen forskjell fra før....syntes nesten det har blitt bedre etter at vesla kom jeg[:)]men så har jeg alltid "røytet" masse og har tykt har,så har mye å ta av.

ORIGINAL: tweety78

Vi får bare håpe det gir seg om ikke så lenge.. Ikke mye moro nei, det skal jeg være enig med deg i! ammer du forresten? de sier at det er en stor del av grunnen, og at det vil gi seg av seg selv etterhvert. Jeg selv ammer ikke lenger, men har mistet mye uansett så...vet ikke helt hvor mye det stemmer jeg da. Frustrerende! Klem

Ja, jeg ammer

Ammer jeg også, men ikke merket noe mer enn normalt [:)]. Kjedelig med håravfall [&:], håper det roer seg snart da [;)]

Jeg mister ikke hår, så vidt jeg har merka, men av alle ting har ØYEVIPPENE begynt å dette av[&:] Når jeg vasker meg i ansiktet er det øyevipper på håndkledet etterpå..! Så det blir nok litt av et syn tilslutt vil jeg tro[8|]

[&o]huff[&o]

Her tetter jeg sluken hver gang jeg dusjer[&:] Mista ingenting i dette svangerskapet mot det jeg mista da jeg gikk med emil. Men da slutta det da jeg hadde født han..
Jeg ammer heller ikke!
Heldigvis har jeg tjukt hår, men syns det er noe drøyt likevel!

Back
Topp