Hår

Guttamamma2009

Flørter med forumet
Er det bare meg som har hår som faller av? Å gå i dusjen eller gre håret er absolutt ikke noe kjekt da jeg føler halve manken ender i børsten:nailbiting:

Her også! Helt krise faktisk. Tror jeg blir skalla :facepalm:

Her er det annerledes! Håret mitt holder seg mer på hodet og er fyldigere nå enn ellers:shy: Sånn var det første graviditet også! Men etter noen mnd etter fødsel - så hadde jeg så vidt hår igjen på hodet:(:wtf:

Eg har mistet en god del hår, fikk litt sjokk i dusjen når jeg vasker i går kveld :banghead:
Har sjukt tynt hår fra før :arghh:

Ja mister mye, sluken hgår tett og må tømmes for hår etter hver dusj :(

Er frisør så vet det kan skyldes hormoner, men blir å få bedt om å sjekke jern og vitamin b for å være sikker. Tar vitamintilskudd hver dag, men ikke bestandig det er nokk.

Forrige svangerskap mistet jeg nesten ikkeno hår (pleier å røyte veldig). Etter fødsel derimot, ble jeg nesten skalla. Denne gangen mister jeg mye hår nå. Håper det gir seg.

Samme her! Masse hver dag :-)

Godt å høre det ikke er meg☺️jeg skal til legen på første svangerskaps kontroll på mandag så kansje han kan ta noe ekstra blodprøver og se da☺️

Mister veldig mye her og:wideyed: har heldigvis litt å ta av, men skal det fortsette slik er det en viss fare for å bli tynnhåret..

Back
Topp