Hår..

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
jeg har rødt hår, har stripet det og hatt det lyst, nå har jeg mye ettervekst.. håret som er ubehandlet er mykt og fint og det lyse er slitt og tørr. Hva er fint å gjøre da? Har skulderlengde

Kommer jo an på hva du selv foretrekker men jeg hadde gjerne farget håret brunt med rødskjær i. Synes d er veldig fint, og brunfarger sliter ikke like mye på håret som lysere farger gjør. Ev kan jeg anbefale en hårkur :)

Da hadde eg farga ein farge som er lik originalfargen din. Rødt hår er jo så fint[emoji2]
Da slepp du styr med ettervekst, og farge er mykje bedre for håret enn striper/bleiking[emoji1360]

Da hadde eg farga ein farge som er lik originalfargen din. Rødt hår er jo så fint[emoji2]
Da slepp du styr med ettervekst, og farge er mykje bedre for håret enn striper/bleiking[emoji1360]
Takk Jeg har sånn kompleks for det røde håret.. blitt så mye kommentert når jeg var lita..

Jeg syns rødt hår er nydelig, så ville definitivt gått for en farge som ligner din naturlige :) men det kommer jo helt an hva du foretrekker :)

Jeg gjorde som deg frem til for ca 7 år siden, nå lar jeg sola farge det naturlig.

Skjønner at du har komplekser for det men har selv rødlig hår og nå er det mest kommentarer om hvor fint det er også en gang iblant random fremmede som tar på det

Men negative kommentarer har jeg ihvertfall ikke fått siden skole tiden før jeg begynte å farge det. Mye bedre med sunt hår enn ødeøyog slitt hår ihvertfall, men prosessen ved å vokse ut sitt eget hår igjen er lang da

Jeg gjorde som deg frem til for ca 7 år siden, nå lar jeg sola farge det naturlig.

Skjønner at du har komplekser for det men har selv rødlig hår og nå er det mest kommentarer om hvor fint det er også en gang iblant random fremmede som tar på det

Men negative kommentarer har jeg ihvertfall ikke fått siden skole tiden før jeg begynte å farge det. Mye bedre med sunt hår enn ødeøyog slitt hår ihvertfall, men prosessen ved å vokse ut sitt eget hår igjen er lang da
Har ca 20 cm ettervekst.. kun lyst i tuppene.. vurderer å klippe det opp og farge alt i min naturlige farge. Blir finest med tanke på hudfargen også. Følte meg så annerledes før da alle hadde blondt og brunt og jeg var den ene som hadde rødt..

Har ca 20 cm ettervekst.. kun lyst i tuppene.. vurderer å klippe det opp og farge alt i min naturlige farge. Blir finest med tanke på hudfargen også. Følte meg så annerledes før da alle hadde blondt og brunt og jeg var den ene som hadde rødt..

Jeg gjorde det for noen måneder siden, farget over de lyse tørre stripene. Resultatet er et sunnere utseende på håret :) Eneste dumme er at jeg klarte ikke heeelt å koordinere med min egen farge så det ble litt for mørkt :p

Back
Topp