Hår...

Baby-love

Betatt av forumet
Jeg har fått veldig mye dun på kinna/rett nedenfor øre og endel på magen... Dere som har vært gravide før og opplevd dette, går det bort igjen eller blir det der?

Det blir borte igjen, hvertfall mye av det :-) Kanskje induviduelt, men har forsvunnet hos meg. Eneste er at noen av magehårene er der enda :-P Litt lange..

Det er veldig individuelt.
Hos meg gikk noe bort. Kanskje egentlig alt, men at jeg har blitt mer bevisst? :p

Det blir borte igjen, hvertfall mye av det :) Kanskje induviduelt, men har forsvunnet hos meg. Eneste er at noen av magehårene er der enda :p Litt lange..
De litt lange magehårene har jeg også fått, både dette sv.skapet og forrige.
Et par måneder etter forrige fødsel så nappa jeg de ut ned pinsett da, og de holdt seg borte frem til noen måneder utti dette sv.skapet :p

Magedunet er her og, og minien og karen i hus syns det er stor stas å lugge der :P fikk det med minien og, og da gikk det vekk litt etter at hun kom ut :)

Haha godt å høre det ikke bare er meg, har tenkt at hårene på magen alltid har vært der men at de er blitt mer synlig ettersom magen buler, gravidelogikk....Godt å høre at "pelsen" antageligvis forsvinner igjen:-)

Back
Topp