Hår

blåbærtua

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Altså.. jeg blir gærn! Det er hår over ALT! På gulvet, på klærne, på bordet, i vasken, i maten!!! Jeg tror jeg snart har mistet halvparten av alt jeg hadde på hodet.. Nå må det vel snart slutte? Jeg husker ikke hvor lenge det varte på sist.. Nå har jeg fått viker og ekstra tynt hår, det eeeer så deilig!!! :p
 
Haha, hår over alt her også! Mannen frustrerer seg grønn og vi burde sikkert støvsuger hverdag for å være sikle på at mini ikke får i seg alt for masse hår :p
 
Godt det er flere... Jeg mister mye hår til vanlig også jeg altså, men etter 9 mnd uten noe hårtap nesten, så kom det som ett sjokk når jeg kan dra av sååå mye :O
 
Jeg mopper og støvsuger hver dag og klipte meg kort for å unngå de laaange hårstråene! Gulvet vårt holder ingen hemmeligheter heller, så alt rusk og alle hårstrå vises !!!! Røyter værre enn katten :eek:
 
Her og! Ruller hårballer i dusjen og tømmer hårbørsten daglig. Har til og med måttet dra hårstrå ut av stumpen til lille :eek: Tror det ga seg rundt 5 mnd etter fødselen sist. Veldig glad for at jeg har mye hår fra før av for å si det sånn.
 
Helt ekstremt her også:eek:
Plukker masse hår overalt, nesten rart at det er igjen noe på hodet:p
 
Dessverre mister jeg sykt mye hår jeg også.. Er hårstrå over alt.. Jeg har tynt hår i utgangspunktet, syns dette er urolig lite gøy :(( Håper det gir seg snart!
 
Jeg husket heller ikke hvor lenge jeg mistet de to andre gangene, så jeg måtte Google. Kunne holde på i opp til 6mnd!!! Håper det er 6 mnd etter fødsel og ikke 6 mnd med hårtap.
 
Her og! Ruller hårballer i dusjen og tømmer hårbørsten daglig. Har til og med måttet dra hårstrå ut av stumpen til lille :eek: Tror det ga seg rundt 5 mnd etter fødselen sist. Veldig glad for at jeg har mye hår fra før av for å si det sånn.
Jupp, fant et langt hårstrå i bleien jeg også! :eek: Har heldigvis veldig tykt hår i utgangspunktet, så jeg har ikke merket stort til det sånn sett. Men jeg ser jo at det faller av i mengder! Hadde veldig langt hår, men klippet en lang bob i svangerskapet. Det angrer jeg ikke et sekund på nå!
 
Jeg hadde endelig fått fint og og plutselig kom hårtapet. Det er helt tragisk og jeg gråter nesten. Det er hår over ALT!!! Dusjer jeg er sluken full når jeg er ferdig.
 
Samme her. Sluket er fullt i dusjen, så kan jeg børste det og få en diger haug med hår, før jeg føner det og får en diger haug med hår. Kunne ha startet parykkproduksjon[emoji14]
 
Det har i alle fall ikke blitt noe bedre enda:/
Hjelper vel ikke at jeg har ei lita som stadig river i håret mitt heller:p
 
Back
Topp