Hår!

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Håret mitt er helt krise!
Nå har jeg gått på hormoner mer eller mindre siden i sommer, så jeg har sett kjip ut en stund. Men nå er det så matt, tørt og livløst, og i tillegg masse småhår som vokser rett opp. Mister også en del.

Skal til frisøren på torsdag og ta en skikkelig kur og glossing, håper det blir litt bedre ihvertfall.

Hva med dere? Merker dere forskjell på håret etter at dere ble gravide? :-)
 
Morsomt at du tok d opp, faktisk synes jeg håret er ille i dag, masse småhår (mer enn vanlig mao), som står alle veier:o Håper en frisørtur hjelper på håret ditt:) Tror jeg tar meg en tur etter jul selv!
 
Samme her!! Masse småhår. Jeg har enten vært gravid eller gått på hormoner mer eller mindre siden april, så føler det har gjort sitt med håret. Kan ikke gå med høy hestehale lenger, ser helt corny ut:hilarious:
 
Samme her!! Masse småhår. Jeg har enten vært gravid eller gått på hormoner mer eller mindre siden april, så føler det har gjort sitt med håret. Kan ikke gå med høy hestehale lenger, ser helt corny ut:hilarious:

Huff, jeg tror de hormonene er ganske tøffe mot håret ja! Jeg blir mørkere og mørkere for hver graviditet også, er egentlig lys blond. Men spørs om jeg ikke må innse at jeg er mer brunette etterhvert
:D
 
Huff, jeg tror de hormonene er ganske tøffe mot håret ja! Jeg blir mørkere og mørkere for hver graviditet også, er egentlig lys blond. Men spørs om jeg ikke må innse at jeg er mer brunette etterhvert
:D


Hehehe:happy: . En venninne av meg fikk masse krøller etter en graviditet/amming:hilarious:
 
Back
Topp