Hår

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Jeg har hår til midten av ryggen omtrent. Er det beste å ha langt hår når man har baby?
Så man bare kan sette det opp i hestehale?

Det er jo ganske mye hår å vaske og tørke også da, noen ganger frister det å bare klippe seg kort, men vet ikke om det er lurt heller.. Åssen hårfrisyre har dere? :)
Hva synes dere fungerer bra?

Jeg hadde langt hår da begge ble født og det var bare å sette det opp,men valgte og klippe det kort for noen år siden :) er deilig det og men er litt mere jobb bare med å ordne det. nå er det halvlangt for vil ha langt hår igjen :D

Har hår ned til rumpa og syns ikke det er så mye å gjøre med det :-)
Snuppa her drar i alt hun kan selvom jeg har håret i strikk eller det er mannen sitt hår som er kort.
Så tror det ikke gjør så stor forskjell

Ok ;) Annet enn hvis jeg hadde skinnet meg kanskje, hehe. Takk for svar :)
Jeg husker bare at da søsteren min var liten, likte hun å lugge mammas lange hår. Men jeg kan jo sette det opp i en knute kanskje ;)

Jeg hadde hår til midt på ryggen, kjukt og fint ettersom jeg ikke mistet hår under graviditeten. Men etter fødselen tenker jeg ca 1/4 datt av. Det var hår overalt, holdt på å klikke. og da jeg ble gravid igjen ganske kjapt valgte jeg å klippe det til skuldrene. Igjen så datt håret av etter neste fødsel. Så tror ikke det hadde sett så bra ut hvis jeg fortsatt hadde hatt det veldig langt. Og deilig når de hårene jeg mistet var halve lengden, merket faktisk at det ikke lå så mye hår på gulvet.

Jøss, begynte du å røyte? Er det pga stress kanskje?

Jeg klippte meg kort når gutta var ca 4 mnd med begge....haaaaater klissebebis i håret, og i den alderen er de så luggete:-D men før det er langt best, mindre å style synes jeg.

Det er helt normalt, man mister ikke noe særlig hår når man er gravid. Så da detter det av etterpå. Gjelder sikkert ikke alle, men alle jeg har snakket med om det iallefall...

Jeg har relativ langt hår og snuppa her elsker å dra i håret mitt. :p Når jeg har det satt opp drar hun i nakkehåret. Drar i alt hun får tak i. Nå har jeg spart til langt hår i 4 år så vil ikke klippe det av men kjenner det hadde vært godt med kort hår en gang i blandt. :) Men trur ikke det hadde gjort stor forskjell med snuppa, om man har kort hår får hun fortsatt tak i det men på en annen måte. Mistet en hel del hår etter fødselen og mister en del fortsatt. :/ Men har ikke merket så stor forskjell på håret sånn, har litt tykt hår.

Har hatt halvlangt med de siate og kort med de første,eneste fordelen er at når en har det travelt er det lettes med et hår en
bare kan putte opp i strikk:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har hår ned til ca midten av skulderbladene, men jeg setter det opp i en ball slik at luggetrollet ikke får tak i noen hestehale :P Jeg veksler litt da.

Har langt hår, og det gikk bare fint. Har til korsryggen. Satte det bare opp jeg. Men som mange sier så mister man mye hår etter fødselen så du får jo se an hvor tynt håret blir tenker jeg :)

jeg hadde langt hår med første og klippet meg i bob frisyre for tenkte det var bedre med en liten i hus, men angret veldig etterpå, for fikk jo ikke satt bort håret og måtte fikse det hele tiden og det var mer i veien egentlig... har fått spart ut igjen nå og kommer ikke til og klippe det igjen :) mye lettere og bare kunne sette det bort i strikk :D

Hadde langt hår med første. Ikke noe stress det. Men røytet skikkelig etter en stund så klippet meg ganske kort før andremann kom. Håret så så tynt ut når det var langt og jeg hadde mistet så mye.

Back
Topp