Hår :)

Klesklypa

Gift med forumet
Kas hår der det gullene dokeks foreløpig har endt opp med å få??
Eg er ekte brunette med mørkt brundt hår, tjukt med en del fall (krøller i fuktig vær). Mannen tenker folk på som blond, men han er egentlig son mørk komunne farga:) tynt hår :)
Snuppa har fått en mellomting.. ho har vel på en måte brundt hår, lysebrunt (eller musebrunt som mannen kaller det)
det er veldig tynt og krusete. blir bustete bare vi ser på det og ho har masse krøller i nakken og stritt hår på toppen :)
Går litt ned forbi skuldrene, så det begynner å bli langt :)

Ho er nydelig når eg får lov å lage hestehale, fletter, putte i ei hårbøyle osv.. men det er skjelden eg får lov til :)
ho river det ut med en gang og ender som regel opp med å gå i barnehagen senede ut som et lite troll med rufsete krøller i alle retninger :)
 
jeg og sambo har begge sånn kommunegrå farge, sambo har nok litt mørkere enn meg. Emilie er som meg da jeg var liten - kritthvit i håret!  Hun har fått en lengde som gjør det mulig å lage hestehaler og musehaler. Håret rundt øyrene og på siden er ikke like langt som det i nakken - så får ikke alt i haler. Flette kan jeg nå få til men jeg må lære meg det! er ikke flink til å dille med hår, men jeg vil gjerne! Ønsker å kunne flette, så jeg øver meg på jentene i barnehagen hvor jeg jobber! haha 

Håret er stritt på toppen men hun har fall i nakken. Alltid ei klemme eller en liten hale i panneluggen. Vi har klippet luggen noen ganger da den kommer i øynene..
 
Begge to her var lyshåret når vi var på miniversjonen av oss sin alder. Nå er han mørk i håret og jeg er mørkeblond, selv om jeg bleker det lysere. Crazybaby er en liten blondie, og er så fin med litt lengde på det. <3 håret hans vokser fort, spesielt luggen, så vi har vært hos frisøren noen ganger, for å stusse her og der. litt fall i nakken, men ellers ingenting.>
 
Sander har lyst brunt tynt og pistrete hår :p hakket lysere enn mitt, men både eg og sambo har veldig tjukt hår så synes det er litt rart at han har så tynt, det kommer kanskje :)
 
Gullet har lyselyseblondt hår, slekter på foreldrene he he!!

Han mistet de fine krøllene da vi begynte å klippe han, så nå har han helt slett hår. Men verdenes fineste uansett :D
 
Tja si det :p

Jeg har veldig tjukt, mørk blondt/brunt hår. Kan også ha litt krøller i det, dersom det får litt lengde på seg, eller tørker det uten å føne det :)

Mannen min har mørk blondt hår, som også er ganske tjukt, men også veldig stritt hår.

Snuppa har hockey sveis! Dvs at hun ikke har like langt/mye hår på toppen og på sidene som hun har bak. (Må ta vare på det man har :p) Har begynt å komme seg nå da. Men hennes hår er lys blondt, ganske tynt og hun fåt også krøller/fall dersom det blir fuktig.
 
Jeg er mørk brun i håret og med veldig mørke blå øyne, mannen er nesten svart i håret og har brune øyne.

Våre to eldste er begge mørke i håret og har brune øyne.. men så kommer minstemann med helt lyst hår og knallblå øyne... ja, jeg fikk noen skjeve blikk fra svigers da ;)

Når jeg er ute med ungene er det mange som antar at jeg har skiftet mann ;) Også med tanke på den store aldersforskjellen på de eldste og den yngste.. men det er altså ikke tilfelle:))

Det er nok slik at minstemann egentlig ligner mye på meg, han har akkurat de samme fargene som min far og bror hadde når de var små:)) Menneh.. det vet jo ikke svigers;)
 
Jeg har lysebrunt hår med fall, og grønne øyne, faren har svart hår og krøller, pluss brune øyne.

Mina er en fin blanding, når hun var baby hadde hun svart slett hår og mørk blå øyne, nå har ho mørkebrunt hår, skikkelig krølltopp, når jeg strekker en krøll rekker den et stykke ned på ryggen. Grønne øyne, med brunt i :)
 
Jeg og pappaen har begge masse tykt, mørkt hår og blå øyne, og det har også snuppa :) Blei født med masse hår, og nå har hun tykt, mørkt hår til midt på ryggen :) Kjempe glatt da, noe som er et lite problem ettersom alt sklir ut, og må jo prøve å sette det opp litt når det er så langt og tykt :) Bortimot alle kommenterer hårmanken hennes når de ser henne da :D
 
Back
Topp