Hår...

Jenny27

Forelsket i forumet
Hvordan er det med håret på babyene deres? Min var født med masse mørkt hår, trodde det skulle falle av jeg litt etter litt, men det ser ut til at det bare blir mer?? Kanskje litt tidlig og si noe om enda men....

Lite hår her gitt...rart i grunn, siden foreldrene har nok til 4 personer! [&:]

Er vel litt forskjellig om de mister det eller ikke....her er lillegull like rødhåra som da han ble født[:D] tror han har arvet manken til sin far og favorittanta[:D]

Mi også ble født med masse mørkt hår[:)] Det har lysna litt, men ho har ikke mista noe særlig ennå. Men ho er fæl til å gni bakhodet fram og tilbake når ho sover så jeg har måttet klippe av 2-3 "dotter" som virkelig har tupert seg.  Førstemann mista nesten alt håret før han var 3 måneder og det gikk fra helt mørkt til helt lyst..

føler det bare blir mer og mer hår her... første mann hadde nesten ikke hår... denne karen ble født med deeeen hanekammen... som han fortsatt har... [:D]

He he he, dett håret ja[:D] Sebba har starta med krans! Men nå de siste dagene har håret fått fart på seg på resten av hodet også. Ser nesten for hver dag[:)]

Back
Topp