Hår på beina

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Flere som har lagt merke at hårene på beina vokser sakte?
Barberte dem på torsdagen og har fremdeles kanskje bare 1cm med hår nå [emoji53] og ikke noe som stikker heller [emoji53]

Ingen forandring her [emoji4] men syns det kan virke som at håret på hodet er mørkere, og hårene under armene har blitt ugress!

Er jo sinnsykt tungt å holde pusten når du lener deg frem for å barbere :P haha

Jepp, derfor jeg ikke gjør det så ofte [emoji23] må sitte på doen med ene beinet på en krakk og ha magen mellom beina. Så opp for å puste innimellom. Litt av et syn. Mannen skal få overta snart.

Barberte dem på torsdagen og har fremdeles kanskje bare 1cm med hår nå [emoji53] og ikke noe som stikker heller [emoji53]

Samme her! Veldig praktisk når "prosjekt barbere leggene" er blitt så krevende at jeg føler jeg har hatt en aldri så liten treningsøkt etterpå ;).

nope, meget motsatt. Har nesten gitt opp å barbere dem :P
Såpass, var svært plaget sist men ikke denne gangen.
Ingen forandring her [emoji4] men syns det kan virke som at håret på hodet er mørkere, og hårene under armene har blitt ugress!
Hårene under armene vokser som vanlig, og på hodet så er det farget og husket ikke min originale farge men ingen forskjell der.
Samme her! Veldig praktisk når "prosjekt barbere leggene" er blitt så krevende at jeg føler jeg har hatt en aldri så liten treningsøkt etterpå ;).
Ja, husket sist svangerskap, da barberte jeg leggene mens jeg hadde rier [emoji23] det var slitsomt [emoji23]

Ja det vokser såå sent heldigvis!:D Går 2-3 uker mellom hver gang jeg gidder å barbere nå, og da er det ikke vokst helt ut enda en gang.

Oi, det har jeg også opplevd! Ikke tenkt over det før jeg leste denne posten her, men før stakk det jo som tusan bare hårene fikk gro i to dager. Nå har jeg gått over til å barbere beina en gang i uka (og snart gidder jeg ikke å gjøre det i det hele tatt, kjenner jeg :p) - men ikke merket noe til den velkjente stikkingen. Jeg har derimot fått masse spennende hår midt på magen som jeg ikke hadde før... Så hårveksten har liksom bare flyttet seg hos meg, tydeligvis :bored:

Må rette litt på meg selv;

Har aldri hatt spesielt mye hår på beina, så barberer sjelden og gidder ikke kjenne etter så ofte. Men kjente etter nå, og er nesten nybarbert enda.. jeg barberte leggene i begynnelsen av januar sist [emoji85]

Her vokser det veeeeeldig sakte:happy: og det gjør jo ingenting ettersom det er vanskeligere å komme til:rolleyes:

Funnet ut en ting som dere alle som skriver som har treg hårvekst på beina har til felles [emoji4] alle dere får gutt [emoji170] i følge oul listen [emoji6]
Mens de som har masse hårvekst får jente [emoji173] [emoji1]

Så da blir det det spennende å se om jeg får gutt da siden det er lite med hårvekst her og [emoji4]

Oi, det har jeg også opplevd! Ikke tenkt over det før jeg leste denne posten her, men før stakk det jo som tusan bare hårene fikk gro i to dager. Nå har jeg gått over til å barbere beina en gang i uka (og snart gidder jeg ikke å gjøre det i det hele tatt, kjenner jeg :p) - men ikke merket noe til den velkjente stikkingen. Jeg har derimot fått masse spennende hår midt på magen som jeg ikke hadde før... Så hårveksten har liksom bare flyttet seg hos meg, tydeligvis :bored:
Har selv litt mørk hårvekst under navlen, det fikk jeg sist gang og som bare har blitt der siden da. Men nå har jeg begynt å nappe det [emoji85] eller akkurat nå! Er det kul umulig å se dem pga magen [emoji23]

Sniker fra Mars. Vokser veldig veldig sakte her også & eg venter jente. Gledelig forandring for tidligere har eg aldri opplevd glatte legger i lengre enn et døgn.

Tror jeg har barbert leggene to ganger hele svangerskapet! Vokser nesten ikke!

Ja, her vokser det og senere enn normalt. Jeg venter jente[emoji4]

Sniker fra Mars. Vokser veldig veldig sakte her også & eg venter jente. Gledelig forandring for tidligere har eg aldri opplevd glatte legger i lengre enn et døgn.

Vokser sakte nå, vokste sakte forrige svangerskap også. Fikk jente da
Da har jeg fremdeles en mulighet på jente [emoji1] enda at magefølelsen sier gutt [emoji4]

Her vokser det sakte ja[emoji106][emoji1] og venter jente [emoji6]

Back
Topp