Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Knabber mannens barbermaskin innimellom. Tar ikke alt, men da er jeg iallefall ikke så langhåranope, meget motsatt. Har nesten gitt opp å barbere dem
Samme her. Knabber mannens barbermaskin innimellom. Tar ikke alt, men da er jeg iallefall ikke så langhåra
Er jo sinnsykt tungt å holde pusten når du lener deg frem for å barbere haha
Flere som har lagt merke at hårene på beina vokser sakte?
Barberte dem på torsdagen og har fremdeles kanskje bare 1cm med hår nå [emoji53] og ikke noe som stikker heller [emoji53]
Såpass, var svært plaget sist men ikke denne gangen.nope, meget motsatt. Har nesten gitt opp å barbere dem
Hårene under armene vokser som vanlig, og på hodet så er det farget og husket ikke min originale farge men ingen forskjell der.Ingen forandring her [emoji4] men syns det kan virke som at håret på hodet er mørkere, og hårene under armene har blitt ugress!
Ja, husket sist svangerskap, da barberte jeg leggene mens jeg hadde rier [emoji23] det var slitsomt [emoji23]Samme her! Veldig praktisk når "prosjekt barbere leggene" er blitt så krevende at jeg føler jeg har hatt en aldri så liten treningsøkt etterpå .
Flere som har lagt merke at hårene på beina vokser sakte?
Barberte dem på torsdagen og har fremdeles kanskje bare 1cm med hår nå [emoji53] og ikke noe som stikker heller [emoji53]
Har selv litt mørk hårvekst under navlen, det fikk jeg sist gang og som bare har blitt der siden da. Men nå har jeg begynt å nappe det [emoji85] eller akkurat nå! Er det kul umulig å se dem pga magen [emoji23]Oi, det har jeg også opplevd! Ikke tenkt over det før jeg leste denne posten her, men før stakk det jo som tusan bare hårene fikk gro i to dager. Nå har jeg gått over til å barbere beina en gang i uka (og snart gidder jeg ikke å gjøre det i det hele tatt, kjenner jeg ) - men ikke merket noe til den velkjente stikkingen. Jeg har derimot fått masse spennende hår midt på magen som jeg ikke hadde før... Så hårveksten har liksom bare flyttet seg hos meg, tydeligvis
Ja, her vokser det og senere enn normalt. Jeg venter jente[emoji4]
Sniker fra Mars. Vokser veldig veldig sakte her også & eg venter jente. Gledelig forandring for tidligere har eg aldri opplevd glatte legger i lengre enn et døgn.
Da har jeg fremdeles en mulighet på jente [emoji1] enda at magefølelsen sier gutt [emoji4]Vokser sakte nå, vokste sakte forrige svangerskap også. Fikk jente da