Hår på armene

Stina1986

Første møte med forumet
Hei, jenter :)
Jeg har selv lyse hår på armene og lårene. Jeg kommer aldri til og barbere meg på di stedene. Hører stadig vekk om jenter som ikke skal ha hår på kroppen i det hele tatt. Latterlig, tenker. Man gjør som man vil så klart. Leggene feks shaver jeg ofte :) Noen tanker? Hår på armene er helt naturlig og normalt tenker jeg da.

Aldri shavet armene nei. Ikke lårene heller. Synes egentlig det er rart at jeg føler jeg må shave leggene og under armene, mens håret på armen lar jeg vær i fred? Hehe.
Jeg har generelt lite hårvekst og det håret jeg får er lyst, så jeg er ikke så plaget da :p

Når jeg var ung så var jeg så dum å shavet armene, for gøy. Det har gjort at jeg har ganske lange hår på armene nå. Men de er så lyse at jeg bryr meg ikke om det. Bare irritert over at jeg var så dum i ungdommen. ;)

Shaver lårene (i tillegg til leggene og under armene) om sommeren når det er kortshortstid, fordi jeg har så mørke hår. Men shaver ikke armene, selv om det er like mørke hår der ;p

Når jeg var ung så var jeg så dum å shavet armene, for gøy. Det har gjort at jeg har ganske lange hår på armene nå. Men de er så lyse at jeg bryr meg ikke om det. Bare irritert over at jeg var så dum i ungdommen. ;)

Samme her. :p

Bruker en sjelden gang et tynt lag med hårfjærningskrem på armene. Samme med lårene i løpet av sommeren... :-) syns det gjør at stubbene ikke blir like strie liksom..

Vokser legger lår og bikini barberer under
armer. Napper bryn ellers rører jeg ikke annet

Jeg har ganske lange lyse hår på armene og på sommeren (når jeg er brun) syns de veldig godt. Da klipper jeg de helt ned.
Jeg tar også barten med trå på sommeren.

Tenker at det blir mye å vedlikeholde :P her barberes kun legger, armhuler og nedentil.

Synes lår blir for mye :P hvor stopper man da liksom? Under rumpeballene? Barberes de og? Er det ikke rart om mannen tar oppover baksiden av glatte lår og så kommer til hårete stump?
Så mange spørsmål, så lite tid til å barbere :P

Armer, lår og legger får være i fred. Har bare gjennomsiktig dun der allikevel

Tar lår innimellom. Og tok armene i ungdomen så er litt lange det. Tar litt av det nå. Men ikkje alt og ikkje ofte. Men der er lyse hår så viser ikkje godt selv om dei blir lange. Legger tar eg og Armhuler er viktigs. Intimbarbering blir sjeldent nå med stor gravid mage :p

Helt normalt med hår på armene her. Hadde ei eller to venninner som shavet armene i ungdomstiden, lyse i huden og mørke hår. Men man gjør mye rart når man er fjortis.

Hei, jenter :)
Jeg har selv lyse hår på armene og lårene. Jeg kommer aldri til og barbere meg på di stedene. Hører stadig vekk om jenter som ikke skal ha hår på kroppen i det hele tatt. Latterlig, tenker. Man gjør som man vil så klart. Leggene feks shaver jeg ofte :) Noen tanker? Hår på armene er helt naturlig og normalt tenker jeg da.
Det er en grunn til at kroppen vår er dekket med hår, så mitt hår får bli... Neste overalt i alle fall ;)

Jeg har mørke hår, men barberer ikke armene. Det gidder jeg ikke. Barberer meg under armene, leggene og nedentil - og i blant raker jeg kjapt over lårene (.. aner ikke hvorfor! Er ikke noe behov)..
Vokser i blant "barten", og napper vekk det verste på øyenbrynene.

Back
Topp