Hår og sånn... *bilder*

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Pga at mini ligger så mye på rygg, har han mistet en del hår bak og fått en munkesveis mer eller mindre, noe skabbete hehe - så da fikk pappaen viljen sin og vi fant likså greit frem hårtrimmeren...

Lille Hårtroll[:D]

Skinna[:D]    

Jeg har fått en ny baby - kjenner ham nesten ikke igjen jo![:o][:D]

what, har dere tatt vekk alt det nydelige mørke håret??
det er jo bare sååå nydelig med litt hår!

for all del han er kjempe fin uten også altså[:)]
jeg bare skjønner ikke at dere ville ta vekk alt det nydelige håret han!

her har jeg ei jente som snart er 1 år og hun er nesten snau, jeg venter og venter på at det fine håret skal titte frem[:)]
er jo bare døds skjønt med hår da!

Så stilig!! [:D][:D]
Han er såååå søt!!!

*babysyk* [&o]

men håret kommer jo fort igjen.. dakar.. ville ikke klipt han. nydelig gutt [:)]

Dridsøde!
Men eg hadde aldri fjerna det :P

Nydelig var han![:)]

Kunne fint gjort det samme

Så utrolig skjønn han er.

Jeg synes det er finere med jevnere kort hår, enn munkesveisen.[:)]

Hehehe jeg synes ikke det er noe fint med sånn skabbete hår, derfor fjernet vi det. Storesøsteren hadde også litt slik, men hun hadde likevel MYE mer hår og ikke minst tykkere hår enn ham, derfor tok vi det ikke bort på henne.
Mini her som er gutt, skal ikke nødvendigvis spare til langt og ha i hale slik storesøster hadde, så derfor er det ikke så krise. Men jeg brukte lang tid på å mannen til å overtale meg, det skal jeg innrømme[8D]

Men nå blir det iallfall jevnere og finere når det vokser ut - lille skalla babyen min hihi (stillte hårtrimmeren inn på 3 mm hehe).[:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Næææ se på han da Så stor han er blitt!! Nydelig, akkurat som storesøster.
Nå kommer han til og få javnere og tykkere hår, blir ikke så "fjonette" Lille snuppa mi har nesten ikke hår enda hihi [8D] Håper alt er bra med dere

Tusen takk[:D]
Jaaa han er blitt kjempestor! Går altfor fort[&o][:)] Det går greit her, men slitsom mtp at han sover så ekstremt lite (både om natten og dagen). Men det går seg vel til.
Alt vel med deg og dine da?[:)]

ORIGINAL: Nikki!

det hadde jeg aldri klart... husker snuppa også var sånn..

Tusen takk alle sammen[:D]

Refleksheks: hehe ja ikke sant  - eller dvs jeg "fryktet" at han skulle være speilblank (les: biljardkule) slik faren var da han ble født, og det er han jo ikke nå[;)][:)]

Endelig rakk jeg en bildetråd fra deg!
Gutten din var nyyydelig med hår og nyyydelig med nysveis[:D]
Ligner en del på søsteren[:D]

Vurderer om jeg skal klippe jenta mi også. Håret blir så utrolig mye finere når det vokser ut da. [:D]

ORIGINAL: mandy

Endelig rakk jeg en bildetråd fra deg!
Gutten din var nyyydelig med hår og nyyydelig med nysveis[:D]
Ligner en del på søsteren[:D]

Tuusen takk!![:D] ja han er litt lik søsteren, på øynene og pannen[:)]

Back
Topp