hår, gutter og barber maskin??

ToLykkeTroll

Elsker forumet
noen som har gutter med litt langt hår.
Som har brukt maskina på de?

Vet ikke helt hvordan jeg skal spørre, men jeg har en på 3 år som har hatt samme sveisen i 2 år nå. Og det vokser så fort ut igjen, så lurer litt på og ta barber maskina på han?

Noen som har erfaring?

Tenker mest på dere som har gått fra litt langt til kort..

Gikk det bra og bruke maskina og ble resultatet bra?

dytt[:)]

Har brukt klippemaskin på min gutt flere ganger. Har gått helt fint. Bruker da det lengste "nivået".. Han hadde ikke kjempelangt hår , men tror ikke det har noe å si[;)]

ORIGINAL: Kittekat

Tenker du barbermaskin eller klippemaskin?[8D]

tja, vet ikke. men det blir den maskina som sambo har, også kan vi sette på en dings for og regulere lengden. [8|][8D]

har aldri brukt den før. men dere skjønner vell hva jeg mener..
eller er det enorm forskjell mellom barberemaskin og klippemaskin??

ORIGINAL: LilleS

Har brukt klippemaskin på min gutt flere ganger. Har gått helt fint. Bruker da det lengste "nivået".. Han hadde ikke kjempelangt hår , men tror ikke det har noe å si[;)]

ok, og han sitter fint i ro?? Eller blir det en litt kranglete situasjon??

ORIGINAL: ToLykkeTroll

ORIGINAL: LilleS

ok, og han sitter fint i ro?? Eller blir det en litt kranglete situasjon??

Bruker sånnen maskin du beslriver oppforbi[;)] Han sitter ikke i ro nei.. hehe. Jeg gjør det i badekaret, da blir det minst styr. Snakker og distraherer så godt jeg kan, prøver å gjøre litt stas utav det. Må somregel stusse litt etter dusjingen eller dagen etter uansett, men blir stortsett bra[8D]

om det er langt, bør du klippe det med saks først..

Jeg tok Even med maskin her i påsken.. Og det ble veldig bra.. Det ble ikke så kort som det pleier å bli på sambo, men Even har jo mindre hode[:D]
Han hadde hår rett ned for øynene når vi klippet han..

Han satt ikke i ro.. Likte ikke å bli klippet i det hele tatt.. Men jeg bestakk han med påskegodt og lukket døren på badet så han ikke kunne gå noen steder.

Back
Topp