Hår/frisyre hjelp!

Guttemamma10og13

Gift med forumet
Kan dere snille og flinke damer hjelpe meg med håret mitt? Har no hår til rett under skuldrene med oppklipt og ganske kort med luggen. Men er så møkk lei det, har hele tiden håret i hestehale, som eg egentlig ikkje liker, flette som det bare sklir ut av, selv om eg har masse klemmer i eller så glatter eg det og har det løst en liten stund før eg ikkje klarer det lenger heller =P 
Så har eg noen ganger klippet det en del kortere, rett over skuldrene og det føler eg passer godt til fjeset mitt og gir det litt fylde, men viss eg ikkje føner det eller glatter det føler eg at det bare blir tungt og vanskelig å ha med å gjøre. Eg vet heller ikkje hvordan eg skal få det vekk fra ansiktet viss eg trenger det når eg har det så kort. Og å dusje håret på kvelden får eg ikkje gjort, gidder aldri =P Og på morgenen får eg ikkje tid til å både føne og glatte det, eg gjør det en stund før eg blir lei. 
Eg føler at når håret mitt tørker i løpet av dagen blir det så tungt og fallet blir veldig krusete og ukontrollert. Er skikkelig hårlei for tiden. Trenger inspirasjon! 
Her er ett bilde av håret mitt løst, og begynt å tørke. Kruset er ikkje på sitt verste :P Pleeeease help me!! 

 
Hva med lugg? En litt tung, typete en ;-)
 
Hmm, i følge sambo vil eg ikkje kle det =P Men eg har tenkt på noen ganger. Takk for tipset =) Godt å ha litt frisøren her inne :) Håper eg finner noe eg, eg er så hårlei for tiden 
 
Google "page haircut" og se om du finner inspirasjon. Det kan være fint. Lugg er jo også et alternativ (hvis du tør å gjøre det :).
 
Lugg er ikke noe å tørre--angrer man finnes det fliseklemmer :-) men, når det er sagt så ville jeg valgt en tung lugg som helt forsiktig skråes nedover mot sidene. ikke noe kleopatra.
 
Tusen takk jenter =)
 
Tusen takk jenter =)
 
Tusen takk jenter =)
 
For noen som ikke har hatt det tidligere, kan det kanskje føles litt risky, selv om jeg er enig med deg (og har jo den type lugg selv ;), Snickers. Håper du finner ut av det og får en fresh forandring, RLD. :)
 
Du er jo nydelig med lugg Crazy =) Var helt fasinert av kor stilig du var og spesielt kor fint du kledde luggen når eg endelig fikk treffe deg på landstreff i sommer ;) 
 
Back
Topp