Hår du fått mer energi?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Det sies at første trimester er tiden da de fleste er veldig trøtt og slite og har lavt energinivå.
Hvordan er det med dere nå, begynner dere å få tilbake energien?

Ikke akkurat.. fremdeles like trøtt som jeg har vært..

Bedre enn første trimester i hvertfall :D men allikevel trøtt

Ja, nå holder jeg ut til halv 10-10 tiden, tidligere var det kveld kl halv 8...

Jeg er fortsatt veldig trøtt og slapp. Uke 13 i morgen :)

Jeg er fortsatt veldig trøtt, ellers er jeg bare blitt i elendig form etter noen uker på sofaen :eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blitt mye bedre enn det var, kommet igang med trening igjen nå! :D Kommer selvfølelig helt ann på dagen, blir fortere sliten enn før uansett ;)

Sliten enda men bedre. Men så erdet mindre psykisk stress om dagen også, mindre på jobb og fått solgt leiligheten.

13 uker på vei i dag :-) fortsatt trøtt og sliten. Sover 1 time på dagen vis jeg får mulighet til det.
blir sliten når jeg er på jobb så merker at jeg ikke orker og gjøre alt det jeg gjorde før.

Forstatt trøtt og sliten, men det kommer seg. Tar en dupp på ettermiddagen dersom behovet melder seg, men klarer oftere og oftere å holde det gående. Legger meg tidlig da, er gjerne i seng i 21 tiden, mot midnatt før svangerskapet, og så våkner jeg hver 3time hele natten for å tisse og/eller spise. Litt trivelig, for jeg har lagt meg til å våkne samtidig som svigerinnen ammer den nyfødte nevøen, så da sms'er vi litt i løpet av natten og skryter hverandre opp i skyene. Vi er vanvittig flinke og tålmodige begge to, må vite :D

Var ikke på langt nær så trøtt de første ukene denne gangen som sist. Sist var det helt ekstremt. Men tror energinivået er stigende, nærmer meg normalt nivå. Med litt ekstra søvnbehov riktignok! :)

Vekdig trøtt.. men går mye om dagene så har nok litt å si; er i seng før 10 ofte.. men det er bare deilig med litt søvn.. jeg er 14 uker i morgen :)

Er fremdeles veldig trøtt. Kjempe sliten etter en dag på jobb. Sover mange timer om natten, men må ha en hvil på ettermiddagen av og til.

Back
Topp