hår...*BILDE*

PrinsessaMi

Gift med forumet
I dag har jeg klippa bort masse hår og nå sitter jeg med farge... litt spent på åssen det blir ja[:D]

________________________________________________________________________________________

Jaja, for det er så lett å ta bilde av seg selv og se normal ut i tillegg da[&:]

herlig!!![:)] bilde???[:)]

ORIGINAL: Ciceline

ORIGINAL: litlå

Det kommer... tror jeg[&:]

venter spent.....[;)]

ORIGINAL: Ciceline

Det kommer... tror jeg[&:]

venter spent.....[;)]

Kommer nok ikke no før i morgen tenker jeg... hihi[:D]

ORIGINAL: Tinkaling

svart? hva slags farge brukte du?
hvis det var sånn hjemme greie kan jeg godt skjønne det ble svart. og jeg bare sier ifra, det er døds vanskelig å få av. det sitter mye sterkere enn frisørfargene.

er jo ikke helt svart da. det så bare sånn ut når det var vått[:D]

ORIGINAL: *~Bolla~*

VIL SE BILDE NÅÅÅÅÅÅ![:D]...kan jo ikke vente helt til i morra[&:][8D][:D]

Joooo[:D] har jo ikke fiksa håret nå da...[8D] ska gjøre det tidlig i morgen... hihi[:D]

Så fin du ble

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

Så fin du ble

kjempe fint[:D] du er vakker!!

Syns det ble kjempefint jeg snuppa![:)] Deilig og være fin og ny tenker jeg?[:D] Bare håpe kjærsten la merke til det da, he he, han her ser ikke sånt se, he he[:D] Men er vel bare sånn mannfolk er[8D] Det ble i allefall veldig kledelig[;)] Klem!

ORIGINAL: tweety78

Syns det ble kjempefint jeg snuppa![:)] Deilig og være fin og ny tenker jeg?[:D] Bare håpe kjærsten la merke til det da, he he, han her ser ikke sånt se, he he[:D] Men er vel bare sånn mannfolk er[8D] Det ble i allefall veldig kledelig[;)] Klem!

Hehe, han var med da, så jeg regner med at han så det... hihi[:D]

Ellers, takk alle sammen[:D]

ORIGINAL: Peggy85

kjempe fint[:D] du er vakker!!

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

Så fin du ble

Back
Topp