Håpomspiresnart

fano

Gift med forumet
MASSE lykke til i morgen [:D][:D][:D] Stooooooooor kelm til deg [:D]

ORIGINAL: småsmurf

Lykke til[:D]

Ja, du må ha lykketil i morgen[:D]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med innsett i dag! [:D][:D]

Lykke ti med innsett[:D]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med innsett i dag! [:D][:D]

Lykke til[:)]

hvordan har det gått snuppa? Har du blitt ruger? [:D][:D][:D]

Takk, takk alle damer! Eg vart veldig positivt overraska på klinikken i dag[:)] Begge eggene hadde utvikla seg vidare til i dag så eg er no rugar på 2 GULLEGG!!! Eg er glad og sliiiiiten i kveld! Turen til Haugesund tok 9 timar frå avreise til eg var tilbake og deretter var eg heim og sov ein time før klubb med 8 venninder etter det. Nett komt heim frå klubb no. Trøytt no så på tide å krype til køys! Håpar dette går veien! [:)]

Godt og høre, nå skal du ruge og kose deg [:D] Masse lykke til [:D][:D][:D]

Takk, takk[:)] Starta fyrste dagen som rugar med migrene og er forferdelig trøtt! Er nok den kjekke progestanen som begynnar å virke for fullt no[&o] Grrrr. Likar ikkje virkningen den har på kroppen min altså! Men, men eg får berre tenkje på at den gjer ein god jobb for spirene inni der! Håpar i alle fall at ein av dei klorar seg fast denne gongen.

Gratulerer og lykke til med rugingen[:D] Håper migrene gir seg snart! Og at kroppen din er snill med deg resten av tiden, ja i hele 9 mnd[;)]

Har hatt ein super 4. dag som rugar! Etter tre dagar med migrene har eg hatt ein dag heilt utan antydning til hovudverk! Endelig litt overskudd igjen. Har kosa meg masse i sola i dag[:)][:)][:)] Måtte resten av rugeperioden bli like bra og resultatet til slutt sjølvsagt

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Har hatt ein super 4. dag som rugar! Etter tre dagar med migrene har eg hatt ein dag heilt utan antydning til hovudverk! Endelig litt overskudd igjen. Har kosa meg masse i sola i dag[:)][:)][:)] Måtte resten av rugeperioden bli like bra og resultatet til slutt sjølvsagt

Kjempeflott!!
Lykke til videre i rugeperioden! Heier på positiv test og en spire som sitter i 9 mnd! [:)]

Takk, takk fruit og GunnElin[:)] 5. dag som rugar har og vore veldig fin[:)] Ingen håveverk i dag heller[:)] Er litt ekstra trøtt, men det kan eg fint leve med[:)] Har hatt tidligvakt på hotellet i dag. Travel, men kjekk vakt og har deretter besøkt mitt tre.mnd gamle tantebarn[:)] Han skikkelig lo til meg i dag! Koooos[:)] No roilig tv-kveld her[:)]

lykke til [:D]

Her går det unna ser jeg. Rugedag 6 i morgen søndag. Ille spennende dette her[:D]

Håper du slipper å slite noe mer med vondt i hodet.

Heier på deg. Du blir gravid denne gangen[:D]

Back
Topp