håpomspirenosnart

VilSåGjerne

Forumet er livet
hvordan går det me deg??? tenker sånn på deg.........

håper alt er bra!!!!!!!!!!!

Lurer jeg også på. Hva sa de om hcg prøven i dag?

Håper sånn at da går bra med deg!

ORIGINAL: vestlandsjento

Håper sånn at da går bra med deg!

ORIGINAL: Nesing

Tenker veldig mye på deg, håpomspirenosnart! Håper av hele mitt hjerte på en positiv oppdatering fra deg .

ORIGINAL: Nesing

Tenker veldig mye på deg, håpomspirenosnart! Håper av hele mitt hjerte på en positiv oppdatering fra deg .

Hvordan går det med deg, sender deg en stor klem

Er også en av de mange som tenker masse på deg å lurer på hvordan det går???

Ser du er her inne..... oppdatering? Tenker mye på deg....

No sit eg her å grin[:o] Blir så rørt av at så mange tenkjer på meg! Eg har eit ørlite håp endo, men det er liiiite dessverre for har hatt normal mensblødning no sidan dagen etter test. Med menssmerter osv. Blødningen har avtatt no på ettermiddagen i dag. Blør som oftast 2-3 dagar ved normal menstruasjon akkurat som no[&o] Eg brukar progestan endo sånn i tilfelle det er ei lita spire som tross alt har klora seg fast. Tok ein hcg-prøve i går og skal ta ein ny man. Har ikkje spurt etter noko resultat på den frå i går. Eg håpar og ber om eit mirakel! To bekjente av meg som blei gravide på normalt vis hadde t.d begge ein normal menstruasjon i beg. av sine svangerskap, så det går an... Har vore heilt på tuppane i går og i dag. Tårene kjem sånn helt plutseleg over meg... Fyrst den STORE gleden av endelig ein positiv test, så blødning rett etterpå! Blir frustrert av slikt!   

Jeg sender over en kjempe stor bamseklem til deg og krysser fingrene for at det er et mirakel på gang. Håper du får svar på hcg prøvene så du ser om de stiger eller synker, greit og vite tror jeg. Masse klemmer og lykke til vennen.

Skjønner at det er tøft og vanskelig å være deg akkurat nå. Sender deg mange klemmer og lykkeønskninger!

Back
Topp