T t.t.h. Elsker forumet 23 Feb 2010 #1 heia[;)][;)]hvordan går det med deg?har du sniktesta?[:D][:D][:D]tenker på deg,håper du får positiv test[:D][:D]
heia[;)][;)]hvordan går det med deg?har du sniktesta?[:D][:D][:D]tenker på deg,håper du får positiv test[:D][:D]
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 23 Feb 2010 #2 Ja tenker masse på deg jeg og... TVI TVI
Leverihåpet Gift med forumet 23 Feb 2010 #5 ORIGINAL: RANDÅLF Ja tenker masse på deg jeg og... TVI TVI SIG
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 23 Feb 2010 #6 Har testa POSITIVT i dag[:)] Men kjem samtidig bittelitt blod når eg tørkar meg... Spennandes dette! Håpar det går vår veg no!!!
Har testa POSITIVT i dag[:)] Men kjem samtidig bittelitt blod når eg tørkar meg... Spennandes dette! Håpar det går vår veg no!!!
M Mammatilei Elsker forumet 23 Feb 2010 #7 Sååå moro håpomspiresnart!!!! Krysser fingra for at de blødningen ikke betyr noe!! Gratulere[:)]
mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018 23 Feb 2010 #8 Å for en god nyhet å logge seg på til.. Krysser alt for at blodet bare er et sprukket blodkar.. Gratulerer så masse!
Å for en god nyhet å logge seg på til.. Krysser alt for at blodet bare er et sprukket blodkar.. Gratulerer så masse!
vestlandsjento Gift med forumet 23 Feb 2010 #10 ÅÅÅÅÅ så herlig!!! GRATULERA [:D][:D][:D] Eg og hadde pittelitt blod rett etter positiv test. Trur det var nåke med crinonen. Masse lykke te[:)][:)][:)]
ÅÅÅÅÅ så herlig!!! GRATULERA [:D][:D][:D] Eg og hadde pittelitt blod rett etter positiv test. Trur det var nåke med crinonen. Masse lykke te[:)][:)][:)]