håpomspirenosnart.

t.t.h.

Elsker forumet
håper uttaket gikk kjempe bra og at du fikk ut mange fine egg[:D][:D]gleder meg til oppdateringa[;)][;)]klem

wow, eigen tråd og greier då! Takk, takk tth og ElinR! Uttaket gjekk veldig bra i dag[:)] Fekk ut heile
11 egg!!! Ny rekord for meg det mot 6 og 7 på dei to tidlegare forsøka! Hadde 7 av 7 befrukta sist! Håpar på bra uttelling til i morgon og! Blir spennandes å få tlf frå klinikken då ja!!! Litt smerter her eg sit i sofaen i kveld ja. Men berre vondt på høgre sida. Men var nok der dei fleste og største egga var. Eg e glad no! Håpa fortsettelsen vette lika bra! [:)] 

Så utrulig bra då! Kryssar fingrane for mange flotte befrukta egg[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så utrulig bra då! Kryssar fingrane for mange flotte befrukta egg[:D]

takk, takk vestlandsjento og Siwro:)

Så bra! Da blir det spennende å høre hvordan det går med de[:)]

ORIGINAL: småsmurf

Krysser fingrene for fine befruktete egg[:D]

[:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

wow, eigen tråd og greier då! Takk, takk tth og ElinR! Uttaket gjekk veldig bra i dag[:)] Fekk ut heile
11 egg!!! Ny rekord for meg det mot 6 og 7 på dei to tidlegare forsøka! Hadde 7 av 7 befrukta sist! Håpar på bra uttelling til i morgon og! Blir spennandes å få tlf frå klinikken då ja!!! Litt smerter her eg sit i sofaen i kveld ja. Men berre vondt på høgre sida. Men var nok der dei fleste og største egga var. Eg e glad no! Håpa fortsettelsen vette lika bra! [:)] 

oi 11 egg,det er kjempe bra[:D][:D][:D]denne gangen skal spiren sitte[;)][;)][;)]krysser for at du får egg på frys så dere kan bruke til søsken forsøk[;)][;)]

ORIGINAL: RANDÅLF

11 egg er superbra[:)][:)] Satser på massebefruktning denne gangen også[:)]

Signerer denne!!!
ORIGINAL: t.t.h.

oi 11 egg,det er kjempe bra[:D][:D][:D]denne gangen skal spiren sitte[;)][;)][;)]krysser for at du får egg på frys så dere kan bruke til søsken forsøk[;)][;)]

4 av 11 egg var befrukta tross at det vart brukt ICSI. Jaja, berre gullegget er blant dei 4 så!!! Blir innsett i morgon kl 13.30[:)]

4 er et flott tall[:)] Lykke til med innsett i morgen[:)]

Takk for lykkeønskning Ivara og Blåmann[:)]

ORIGINAL: Ivara

Lykke til med innsetting. Gullegget er nok blant de 4 skal du se [:)]

sign[:)]

sign[:)]

[:)]

Masse lykke til med innsett i morgen, håper du får noe på frys også [:D][:D][:D]

takk for endo fleire lykkeønskningar! Skal vera glad når eg har fått eit egg eller to inn, men då begynnar dei to nervepirrandes vekene igjen der det vekslar mellom håp og fortvilelse heile tida... Trur me spolar 14 dagar fram til positiv test eg!!! [;)]  

Oi, kjempe bra!! Lykke til med innsett![:)][:)][:)]

ORIGINAL: ella1

Back
Topp