håpomspirenosnart

Amodi

Glad i forumet
Så trist med negativ test idag....[:(] Tenker masse på deg! Håpet virkelig at det var full klaff denne gangen.
Gode klemmer til deg.

Takk, takk[&o] 
Hadde god følelse eg og denne gongen, men det hjalp lite gitt! Slik eg ser det no vert det eit siste forsøk innan nokre mnd. Får sjå om Hausken har plass til meg før ferie. Har sendt dei mail i dag så får sjå kva dei svarar. Håpar vårt 4. ICSI vert vår store lykke då! Veit ikkje om eg orkar fleire forsøk etter det! Men tenkjer på å setja oss i adopsjonskø og no.

NEEEEEEEEIIII[:(]

Er så lei meg for deg.. [:(][:(][:(]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Takk, takk[&o] 
Hadde god følelse eg og denne gongen, men det hjalp lite gitt! Slik eg ser det no vert det eit siste forsøk innan nokre mnd. Får sjå om Hausken har plass til meg før ferie. Har sendt dei mail i dag så får sjå kva dei svarar. Håpar vårt 4. ICSI vert vår store lykke då! Veit ikkje om eg orkar fleire forsøk etter det! Men tenkjer på å setja oss i adopsjonskø og no.

Sikkert greit å ha flere alternativer ja, adopsjon er jo et alternativ. Har nettopp snakket med de på Hausken selv. Håper de finner tid til deg før ferien, og at det klaffer på det 4.forsøket deres. Jeg heier på deg!

Takk, takk alle sammen! Føler meg litt bedre i kveld. Vurderar å ta siste forsøket i Dmk no. Ihvertfall siste i denne omgang tenkjer eg no.. Kanskje prøve blastocyst-dyrking før innsett og hatching?? Kan vera verdt eit forsøk det! Å prøva noko nytt likssom. Har sendt mail til ein klinikk i Århus i dag og skal sende tilein til trur eg. Har fått anbefalt ein som heiter Ciconia frå ei bekjent av ei venninde som har hatt fleire forsøk der og fått to jenter[:)] Har vore på seinvakt i dag og det har gått fin-fint! Kom litt tårer før i dag. Tåler ikkje å få trøste-smsar no nei. Men har ikkje vore nokon storgrining endo..

Back
Topp