Håpløst

Kvitre

Forumet er livet
Denne høsten fikk Maiken nye gummistøvler. Fant et søtt par i gummi som ikke var så stive, av merket Skofus. Dette er et kjent merke jeg har sett på som å være bra. Gummistøvlene har stått i barnehagen, og har blitt litt brukt der + noen få ganger hjemme om vi har hatt litt fri fra barnehagen. Tok de med hjem i helgen siden det var meldt regn, og hva ser jeg!? Deler av gummien "preller" av,og det er blitt hull i dem nederst ved leggen. Jeg må jo si jeg syns det er utrolig dårlig etter å ha blitt brukt så lite!!! Det er ikke så mye regn det har vært i høst, og det begrenser seg jo litt hvor mye en to-åring klarer å slite på et par gummistøvler! Dårlig. Tar de med meg og klager neste gang jeg skal til byen...

Hva slags gummistøvler har dere til deres små?

Vi har bare hatt Tretorn vi. Aldri vært misfornøyd med de.

Nå har vi disse, ble så glad når jeg fant guttestøvler UTEN stygge pirater eller edderkopper [:D]

Glemte jo å kommentere det du skrev da! Synes det er veldig dårlig jeg og, burde holde mye lengre!! Håper det går greit å reklamere!

Ta dem med på butikken du, mulig de kom fra et dårlig parti, for de skal tåle mer enn som så! [:)] Mine unger har alltid hatt Skofus-støvler, og jeg har vært veldig fornøyd med de!

Tobias har, som sagt, Skofus. Nå bruker han mest Viking Thermo-støvlene da, siden gummistøvlene egentlig er litt små, og jeg ikke gadd å kjøpe nye nå rett før vinteren..

Ida hadde enten Skofus eller Mia Maja (de kommer også fra Skoringen, det er jentebarnemerket vårt), jeg husker ikke helt. Men uansett, der oppdaga jeg plutselig 3 SVÆRE hull i gummien! Så ut som et knivkutt oppå vrista hennes, snåle saker! De er pælma, og jeg gadd ikke nevne det for sjefen siden jeg vet Ida kan være litt uforsiktig. Jeg har forresten akkurat samme støvler som de hun hadde, og jeg er veldig fornøyd med mine. Jaa, jeg går rundt i barnestøvler, lilla sådan, hahaha! Men de matcher jakka mi...
[8|]

Åh kjære vene, hvem slapp på en 5'er på meg?!

ORIGINAL: Skrållan

Ta dem med på butikken du, mulig de kom fra et dårlig parti, for de skal tåle mer enn som så! [:)] Mine unger har alltid hatt Skofus-støvler, og jeg har vært veldig fornøyd med de!

Tobias har, som sagt, Skofus. Nå bruker han mest Viking Thermo-støvlene da, siden gummistøvlene egentlig er litt små, og jeg ikke gadd å kjøpe nye nå rett før vinteren..

Ida hadde enten Skofus eller Mia Maja (de kommer også fra Skoringen, det er jentebarnemerket vårt), jeg husker ikke helt. Men uansett, der oppdaga jeg plutselig 3 SVÆRE hull i gummien! Så ut som et knivkutt oppå vrista hennes, snåle saker! De er pælma, og jeg gadd ikke nevne det for sjefen siden jeg vet Ida kan være litt uforsiktig. Jeg har forresten akkurat samme støvler som de hun hadde, og jeg er veldig fornøyd med mine. Jaa, jeg går rundt i barnestøvler, lilla sådan, hahaha! Men de matcher jakka mi...
[8|]

Skrållan!! Jeg digger deg
Du er så morsom!! Får meg støtt og stadig til å le!

ORIGINAL: *Perlemor*

ORIGINAL: Skrållan

[8|]

Skrållan!! Jeg digger deg
Du er så morsom!! Får meg støtt og stadig til å le!

[:D]

Back
Topp