Håpløst forhold?

Sep2018

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Septemberhjertene 2018
Hei!
Jeg har møtt en helt fantastisk mann som jeg har falt pladask for... problemet er at han også har barn, og bor veldig langt unna meg (fly). Vi er godt etablerte begge to, og ingen av oss er flyttbare og barna er på samme alder (1år), så han han et barn til som er eldre. Føler hele situasjonen er håpløs, og det var vel det vi konkluderte med før vi reiste hvert for oss igjen. Er det noen som har vært i samme situasjon? Er det mulig å løse noe med en alternativ bosituasjon? Eller er det like håpløst som jeg tror?
Jeg ønsker ikke å flytte pga bf, for jeg vil så gjerne at gutten min skal få være hos faren sin, og faren ønsker 50/50 etter hvert. Og han kan heller ikke flytte pga barna (og det har jeg full forståelse for). Det er bare en så forferdelig kjip situasjon :(

Er ikke så mye annet å gjøre enn å besøke hverandre når det passer da.

Hei!
Jeg har møtt en helt fantastisk mann som jeg har falt pladask for... problemet er at han også har barn, og bor veldig langt unna meg (fly). Vi er godt etablerte begge to, og ingen av oss er flyttbare og barna er på samme alder (1år), så han han et barn til som er eldre. Føler hele situasjonen er håpløs, og det var vel det vi konkluderte med før vi reiste hvert for oss igjen. Er det noen som har vært i samme situasjon? Er det mulig å løse noe med en alternativ bosituasjon? Eller er det like håpløst som jeg tror?
Jeg ønsker ikke å flytte pga bf, for jeg vil så gjerne at gutten min skal få være hos faren sin, og faren ønsker 50/50 etter hvert. Og han kan heller ikke flytte pga barna (og det har jeg full forståelse for). Det er bare en så forferdelig kjip situasjon :(
Høres ut som om det er avstandsforhold eller å avvikle det som er løsningen dessverre.<3

Min venninne har et sånt forhold Og hun syntes det er fantstisk, nå har de vært sammen en stund(tre år mener jeg), og barna var bare to når de møttes. Altså han hadde en og hun en, men han pendlet annen hver uke eller oftere og bodde i enn liten bolig der hvor han bor 50% med sønnen og bor i et annet hjem 50% med kjæresten og sønnen hennes. De tar alle ferier sammen som en familie, og har funnet sin løsning. Så om man vil så får man det nok til, får hun syntes det er helt fantastisk og kunne få litt tid fra hverandre også, men vi alle er forskjellige. Håper dere finner deres løsning❤️, for en løsning finnes det om man ikke må bo 100% sammen. Masse lykke til.

Back
Topp