Håpløst å ikke vite...

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Testet svakt positivt onsdag forrige uke på a1, så svakt positivt fredag på RFSU strimmel...kjøpte så en cb digital idag, men den viste ikke gravid[emoji849][emoji849] vet man ikke skal gjøre det, men åpnet den bare for å se hvordan de tre strekene så ut. Ut fra det jeg har lest så kan det se ut som den som indikerer 1-2/2-3 er yderst litt mørkere enn den andre...og håper at hvis jeg tester fredag så slår den ut på positiv. Vet man ikke skal tyde de strimlene men gjorde det alikevel [emoji23][emoji23][emoji23] håpløs
Konstant kvalme i flere dager, vondt i hodet hver dag (noe jeg ikke bruker å ha), ømme bryster og kviser...og sååååå trett
Føler meg gravid, men når man ikke vet EL og hadde en syklus utenom det vanlige i juli aner jeg jo ikke hvor jeg evt er i perioden
IMG_2791.JPGIMG_2829.JPGIMG_2855.JPG

CBD har alltid de tre strekene inni. Når den blir 1-2 så skal streken som er alene bli sterkere. Den ser så svak ut hos deg at det ikke ser ut som det har vært noe hcg i urin. :(

Her kan du se min fra 10 dpo, sannsynligvis ganske lavt hcg:

IMG_4793.JPG

Last edited:
Den skal være ganske følsom. Og skal ikke demonteres og tolkes. Sier den ikke gravid så er den negativ.

Etter det du forteller så høres det ut som at syklusen din er litt på bærtur. Har du sjekka det opp hos lege?

Den skal være ganske følsom. Og skal ikke demonteres og tolkes. Sier den ikke gravid så er den negativ.

Hehe... Der er jeg uenig da. Når man betaler så mye for en ganske dårlig "datamaskin" skal tolke strekene på strimlene inni så må man jo gjerne vurdere strimlene selv og. :p Men man må vite hva man skal se etter, for det er jo to ulike målere her på disse strimlene. :)

Etter det du forteller så høres det ut som at syklusen din er litt på bærtur. Har du sjekka det opp hos lege?

Ja vet den ikke skal demonteres, kom over noen tråder her de hadde gjort det så gjorde det mest for gøy [emoji4] bryr meg egentlig ikke noe om akkurat den testen, hadde bare vært enklere hvis den var positiv [emoji23][emoji23]
Var hos lege i starten av aug men hun ville ikke sjekke det så mye...var liksom «normalt» så ikke noe å bruke tiden på liksom.
Neida jeg venter litt til og tar en test til mot helga. Er den negativ så er saken klar tenker jeg

CBD har alltid de tre strekene inni. Når den blir 1-2 så skal streken som er alene bli sterkere. Den ser så svak ut hos deg at det ikke ser ut som det har vært noe hcg i urin. :(

Her kan du se min fra 10 dpo, sannsynligvis ganske lavt hcg:

Vis vedlegget 273529

Ja de er svake begge, så du har nok kanskje rett...får bare vente å se. Bare noe skit når kroppen ikke henger med...hadde jeg kunne sagt at det er pga graviditet, så ville det forklart alt liksom

Ja de er svake begge, så du har nok kanskje rett...får bare vente å se. Bare noe skit når kroppen ikke henger med...hadde jeg kunne sagt at det er pga graviditet, så ville det forklart alt liksom

Den som er alene er den som reagerer på lavt hcg-nivå hvert fall. :(

Hvordan kartlegger du EL? Jeg har hatt syklus på over 50 dager, da kommer EL veldig sent. Om du har ustabile sykluser anbefaler jeg EL-tester og temping. Mye god informasjon om det på "Før svangerskapet". Det blir veldig vanskelig å vurdere kroppen om man ikke vet helt sikkert når (og at) man hadde EL. Masse lykke til! :)

Og selv om EL skulle dukke opp på syklusdag 40 så kan man bli gravid av trege egg, så da er det bare å pøse på med aksjer. :)

Og så er det lurere å lage sånne her tråder med test-tyding inne på Før svangerskapet. Mange flere gode testetydere samlet på et sted. ;)

Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt meg en time til privat gyn for å få en mening om problematikken

Ville sjekket med gyn ja

Nå har jeg sett litt på innleggene dine, og du har ikke hatt ordentlig mens siden 24. juni? Da er jo syklusen din helt på bærtur. Og gyn kunne ikke fortelle deg på UL om du hadde hatt eggløsning? Det ser de på UL av eggstokkene.

Du burde dra til gyn på nytt og få ny UL. Du kan ha hatt en syklus uten EL og da kan du få medisiner for å få i gang blødning nå.

Og så burde du kartlegge syklus etter det. :)

Nå har jeg sett litt på innleggene dine, og du har ikke hatt ordentlig mens siden 24. juni? Da er jo syklusen din helt på bærtur. Og gyn kunne ikke fortelle deg på UL om du hadde hatt eggløsning? Det ser de på UL av eggstokkene.

Du burde dra til gyn på nytt og få ny UL. Du kan ha hatt en syklus uten EL og da kan du få medisiner for å få i gang blødning nå.

Og så burde du kartlegge syklus etter det. :)

Han sa ingenting om at jeg hadde hatt eggløsning nei...det han sa var at han trodde (pga sympt) at jeg kunne være gravid men helt tidlig, altså 1-2uker...og at han da ikke kunne se noe på UL.
Siste normale mens var 24.juni ja - så hadde jeg en liten blødning 3.aug...svært lite og kun en dag. Tidligere mens har alltid vært on point og i 4-5dager. Var hos legen og i denne perioden, men det var ikke mye «hjelp» å få[emoji15] så vil jeg jo ikke mase heller på dem...

Hehe... Der er jeg uenig da. Når man betaler så mye for en ganske dårlig "datamaskin" skal tolke strekene på strimlene inni så må man jo gjerne vurdere strimlene selv og. :p Men man må vite hva man skal se etter, for det er jo to ulike målere her på disse strimlene. :)

Ja, du må gjerne være uenig, men det fører til falske forhåpninger fordi at folk ikke har fått med seg at alle tre strekene vil ha en farge selv om man ikke er gravid. Det anbefales ikke å åpne testen og "tolke", men du gjør jo sånn som du vil.

Ja, du må gjerne være uenig, men det fører til falske forhåpninger fordi at folk ikke har fått med seg at alle tre strekene vil ha en farge selv om man ikke er gravid. Det anbefales ikke å åpne testen og "tolke", men du gjør jo sånn som du vil.

Jeg visste at der skulle være tre streker altså [emoji4] var kun av ren nysgjerrighet - når testen sier ikke gravid så tar jeg det som rett svar[emoji4] men mange åpner disse for å se hvordan styrken endrer seg vet jeg. Men enig i at man ikke skal «teste» etter disse, men moro uansett synes jeg

Jeg visste at der skulle være tre streker altså [emoji4] var kun av ren nysgjerrighet - når testen sier ikke gravid så tar jeg det som rett svar[emoji4] men mange åpner disse for å se hvordan styrken endrer seg vet jeg. Men enig i at man ikke skal «teste» etter disse, men moro uansett synes jeg

Ja, men du tolket den likevel da.

Hvis ikke legen din hjelper deg så ta det privat. Det er ikke noe særlig å gå rundt og ha det sånn som du har det med disse symptomene osv.

Han sa ingenting om at jeg hadde hatt eggløsning nei...det han sa var at han trodde (pga sympt) at jeg kunne være gravid men helt tidlig, altså 1-2uker...og at han da ikke kunne se noe på UL.
Siste normale mens var 24.juni ja - så hadde jeg en liten blødning 3.aug...svært lite og kun en dag. Tidligere mens har alltid vært on point og i 4-5dager. Var hos legen og i denne perioden, men det var ikke mye «hjelp» å få[emoji15] så vil jeg jo ikke mase heller på dem...

Ville betalt for time hos privat gynekolog. :)

Som jeg skrev: Man må i sa fall vite hva man ser etter. :) Min test skulle sagt 3+ i går utfra styrke på streken og hcg-nivå i blodet, men datamaskinen så feil på streken og sa 2-3. For noen er det mye mer stress enn da selv å åpne testen og se fin stigning. :)

Ja, men du tolket den likevel da.

Hvis ikke legen din hjelper deg så ta det privat. Det er ikke noe særlig å gå rundt og ha det sånn som du har det med disse symptomene osv.

Nei er helt enig...noe er «feil» for tiden det er helt sikkert. Skal kontakte legen, be dem sjekke meg mer

Back
Topp