Krepsen1983
Forelsket i forumet
Testet svakt positivt onsdag forrige uke på a1, så svakt positivt fredag på RFSU strimmel...kjøpte så en cb digital idag, men den viste ikke gravid[emoji849][emoji849] vet man ikke skal gjøre det, men åpnet den bare for å se hvordan de tre strekene så ut. Ut fra det jeg har lest så kan det se ut som den som indikerer 1-2/2-3 er yderst litt mørkere enn den andre...og håper at hvis jeg tester fredag så slår den ut på positiv. Vet man ikke skal tyde de strimlene men gjorde det alikevel [emoji23][emoji23][emoji23] håpløs
Konstant kvalme i flere dager, vondt i hodet hver dag (noe jeg ikke bruker å ha), ømme bryster og kviser...og sååååå trett
Føler meg gravid, men når man ikke vet EL og hadde en syklus utenom det vanlige i juli aner jeg jo ikke hvor jeg evt er i perioden
Konstant kvalme i flere dager, vondt i hodet hver dag (noe jeg ikke bruker å ha), ømme bryster og kviser...og sååååå trett
Føler meg gravid, men når man ikke vet EL og hadde en syklus utenom det vanlige i juli aner jeg jo ikke hvor jeg evt er i perioden