Håpløst å ha bekkenløsning!!!

x1xj.elise

Betatt av forumet
Trodde ikke det var så jævlig  ha bekkenløsning.....Føler meg som ei gammel ku, og får ikke sove om natta pga at det smeller i korsryggen, og verker i bena...
Er dette normalt??Noe å gjøre med det??? 

J.elise

Hei!
Velkommen i samme båt [&:]...

Har du vert i kontakt med lege?
Jeg ble sykemeld 50 % og har nå begynnt til fysikalsk behandling, noe jeg synest virker.

Prøv å ligge med en pute mellom bena når du sover....
Det hjalp hvertfall meg!

Lykke til vidre......[:)]

Hei, jo går til fysio, men  føler ikke den store virkninga, og det ble mye verre nå på slutten av svangerskapet....Puta mellom knærne fjerner jeg i søvne, og jeg klarer nesten ikke snu meg....

er bare redd jeg skal brekke!!!
Hehehehe...galgenhumor!!

Skal ta en nærmere prat med fysio!!!

Takk for svar og lykke til selv!!

mhm d e veeeeldi veldi vondt!!! :(

ah, Det er Ikkje noe særlig og ha det.....
Jeg er 100 % Sykemeldt på grunn av Det...

Flere jeg kjenner har hatt veldig god effekt av akkupunktur, både for bekkenløsning og andre svangerskapsplager. Kommer garantert til å prøve det selv om jeg får plager etter å ha sett dén bedringen hos de.

Huff ja bekkenløsning er noe drit! Er 100% sykemeldt på grunn avdet.

Går til fysioterapeut som bruker akupunkturnåler. Det hjelper veldi bra mot smertene[:)]

Kjenner meg igjen ja... har ligget med 5 puter i senga, men den siste tiden har det faktisk blitt bedre.. men fysioterapeuten min ga meg råd om å ha en pute under magen når du ligger på siden, for da får du ikke sånn knekk i siden med påfølgende feilstilling i bekkenet.. (kan jo ikke bruke tykk pute da..) men det hjalp meg veldig, så det kan være verdt et forsøk.. Lykke til, og hold ut.. ikke såååå lenge igjen nå..

Back
Topp