håpløse folk

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hva er det med med enkelte personer her inne som svarer sååå stygt på innleggen til folk som spør om råd og kanskje en hjelpende hånd......

dette er et forum der man kan dele ting ang graviditeten..

ha det vert noe nå da??

bare lest forskjellige innlegg...veit ikke hvordan dager de har svart på de men det er jo ikke så farlig når da.......

ORIGINAL: teba

ha det vert noe nå da??

lurte jeg på også... jeg pleier å få hyggelige svar på de dumme spørsmålene mine jeg i alle fall...

Det gjør jeg også [:)]
ORIGINAL: lenemor

ha det vert noe nå da??

lurte jeg på også... jeg pleier å få hyggelige svar på de dumme spørsmålene mine jeg i alle fall...

Du får i hvertfall svar på innleggene dine...he he[8D]

ja nå sier jeg ikke at alle svarer stygt og usakelig tilbake.....

det er nokk mest siktet til enkelte..... får selv som regel hyggelige svar

gjør ikke alle det da? Jeg svarer på alle innlegg jeg kan svare på jeg.. og noen hvor jeg ikke kan hjelpe også... det handler om å støtte hverandre synes jeg

Hi hi... Det var ikke stygt ment[;)]... La nettopp ut en tråd selv,men ingen har svart....[;)]
ORIGINAL: Lisa85

ja nå sier jeg ikke at alle svarer stygt og usakelig tilbake.....

det er nokk mest siktet til enkelte..... får selv som regel hyggelige svar

jajaj...hallo..har ikke sagt at alle svarer sånn...... sier at enkelte svarer stygt og usakelig.. det folk ikke skjønner er at man faktisk kan ta det inn på seg...

halloooo? eg svarte deg eller teller ikkje eg?[:D]

Sorry!!! Så det ikke med en gang...rødme.... Tusen takk!!

halloooo? eg svarte deg eller teller ikkje eg?[:D]

#####..dunker deg i hodet[:D]

ORIGINAL: **martine**

eg og prøver å svare på det eg kan svare på, eller har synspunkt på, signerer folk med gode poeng, ellers lar eg vera å svare[:)]

Signerer[:)]

ORIGINAL: **martine**

eg og prøver å svare på det eg kan svare på, eller har synspunkt på, signerer folk med gode poeng, ellers lar eg vera å svare[:)]

enig[;)]

Back
Topp