Håpløs tester....

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Har enda noen billigtester og må jo selvfølgelig bruke opp alle :D
Noen som meg??
Jaja, ser i allefall at streken blir sterkere :p

Huff, ja, jeg at teste 12 ganger - apotektester alle sammen! :p JEG ER BLAKK!!

Haha :) får trøste meg med at det er billigtester jeg har.

Her er min fra i dag :p

ImageUploadedByBV Forum1360351503.624211.jpg

haha jeg har ikke igjen noen tester, men EL tester derimot;) Måtte ta en for noen dager siden, tror teststreken brukte opp all fargen, for kontrollstreken så veldig lys ut:P

Her er min fra mandag :p
ImageUploadedByBV Forum1360353328.731239.jpg

Jeg skal teste igjen i morgen.
Testet Mandag og Tirsdag, men de var veldig lyyse....

hehe har testet ekstremt før, men denne gangen har jeg tatt 2 tester og blitt med det.. har et par liggende igjen, så får vi se hva som skjer me de :p

Kjøper dere tester etter at dere har testa positivt, eller er det tester dere svir av som dere hadde liggende likevel?
Jeg er ikke helt oppdatert i testeverden skjønner jeg:-)

jeg har handlet billig tester flere ganger, og brukt opp de.. apotektestene er jo svindyre :p har pleid å spandere på meg en når jeg har testa pos, men gidder ikke nå :p testen er sterk og positiv så rekner med det stemmer :)

Kjøper dere tester etter at dere har testa positivt, eller er det tester dere svir av som dere hadde liggende likevel?
Jeg er ikke helt oppdatert i testeverden skjønner jeg:)

Ettersom mine tester liksom aldri ble særlig sterkere, fortsatte jeg å kjøpte tester og teste til jeg fikk sterke tester :)

Hei! Hvis kontroll streken er lys, vil det si at man kanskje ikke er gravid, eller at noe er galt? Mente det var sånn at, hvis det først var to streker, så var man gravid, tross farge? Kan man få positiv test uten å være gravid?

Så lenge det er farge i streken er du gravid. Men dersom streken aldri blir sterkere, eller faktisk svakere så kan det tyde på spontanabort.,

Back
Topp