Håpløs... *syting*

Bettan85

Blir kjent med forumet
Ja da va det søndag. 2dager til dommen faller om jeg har mistet min lille spire eller ikke. Dagene går så tregt,klare jo ikke tenke på mye annet. Hadde ett lite håp om at kanskje dette kunne gå bra,sluttet å blø forleden dag,men bynte igjen nå. Har mistet håpet helt,leitet over hele det store internette om grunner for at min spire ikke skal ha gått til grunne,for så å finne grunner for at den har tatt kvelden. Dette e pinade hardere enn jeg hadde forvente. Vente tiden er jo den verste,man vet jo ikke va man skal forholde seg til.:s Frustrert og oppgitt,men sykemeldinga mi går ut i dag,så jobb i morra kanskje man kommer på bedre tanker da:))) Det var dagens syte tråd fra meg,måtte bare få det ut. Blir nu hengende her inne inntill dommen er kommet:)

Huff, stakkars deg :( Må være forferdelig å vente på den dommen :(

Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men det KAN jo være at du har mistet en tvilling f.eks.

Håper alt er i den skjønneste orden, stooor klem til deg <3

Så leit at du går med disse tankene, når man egentlig skal gå i lykkerus... :( 
Håper for din del at det bare er kroppen din som er helt tullerusk over graviditeten og at lille spire har tatt et godt tak der inne :)
Krysser fingre og tær for deg! 
Masse lykke til; -opp med motet!

*Trøsteklem*

MiniBolle2012 skrev:
Huff, stakkars deg :( Må være forferdelig å vente på den dommen :(

Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men det KAN jo være at du har mistet en tvilling f.eks.

Håper alt er i den skjønneste orden, stooor klem til deg <3

Ja man blir litt kokko i hode for å si det mildt...

Nei trur ikke det er tvilling,var på ultralyd på lørdag å da va den lille fast enda. Men det va ikke så mye å se,bare den lille sekken.. Å dagene etter ultralyden blødde jeg mere,så ga deg seg litt men idag igjen kom friskt rødt.. da datt alt av det som kunne kalles håp rett vest:s Tatt hcg på fredagen å den syntes legen var litt lavere en normalt,men kunne være forenelig med tidlig graviditet at jeg har regna helt på trynet. tok ny hcg i går,vet ikke om jeg skal ringe å få svaret i morra eller om jeg skal vente til ultralyden på tirsdag.

Uff dette var jo triste ting å lese, men jeg håper fortsatt at spira sitter der inne og at alt er i orden.. Forstår at det er forferdelig å vente på svar...

Men jeg skal krysse alt jeg har og litt til!! Og sender en stor klem til deg.

Håper virkelig det er noe der enda! Det er ikke noe greit å gå å vente sånn. Det er helt umenneskelig!! Krysser alt!!!

Tusen takk jenter dere er så gode å støttene når man trenger det:)).. Håper jo virkelig at den har klort seg fast å lever.. Men håpet svinner henn dag for dag..

Back
Topp