håpløs samboer

lene80

Forelsket i forumet
hei alle sammen!
blir så oppgitt over samboern av og til.han er alltid ute på et eller annet eller har et prosjekt på gang.vi har en sønn på 5 mnd sammen men han er aldri her.er sliten om dagen men han sier bare at det er synd jeg har en dårlig dag.har enda ikke kunnet finne på ting alene eller med venninene mine fordi han ikke kan stille opp.hva syns dere?er det jeg som overreagerer? blir så ensomt av og til.håper noen kan svare meg.

Heia!
Synes ikke du overreagerer. Som pappa så er det hans plikt å stille opp både for deg og sønnen deres. Jeg ville tatt meg en real prat med han hvis jeg var deg. Min samboer var sånn før vi fikk vår sønn.. han var bestandig ute med kompiser osv, mens jeg satt ensom igjen hjemme. HEldigvis har dette forandret seg etter at Elias kom til verden. Og glad er jeg for det! Ta deg en prat med han....

Lykke til[;)]

Du overreagerer ikke i det hele tatt.. Hadde/har det samme problemet med samberen min.
Noen ganger føler jeg med som en alene mamma fordi han sjelden hjelper til. Han sier at han burde slippe unna med masse fordi han jobber og jeg er hjemme med barn. De skjønner visst ikke at det r en ganske stor jobb å være hjemme med barn..
Har vært ute 2 ganger siden jeg fødte, og begge ganger var ganske problmatiske fordi han var sur fordi han måtte være hjemme..[:@]

Vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre for å få mer hjelp av han, håper det løser seg etterhvert da! A han kanskje blir "voksen"
Det sies jo at gutter gjerne trenger 9 måneder på seg etter at barnet har kommet for å virkelig knytte seg til barnet.. Dette varierer nok fra person til person. Men jeg håper at jeg en gang kan gå ut fordi han har LYST tl å være hjemme og kose seg med barnet vårt fordi han unner MEG også litt fri [:D]

Back
Topp