Håpet vokser!

Siljevann

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
I dag var jeg på andre GU og er bare 6+0. Har blødd og hatt smerter i to uker nå. Så har sett veldig mørkt ut. Men i dag steg håpet, da det var et bittelite hjerte som slår i magen! Men føler ikke jeg kan slappe av enda... Er det noen som føler seg avslappet og trygge på sin spire i magen? :) tips? :)

Så fantastisk! Veksler mellom bekymring og tro på at det går bra egentlig. Ellers så hjelper det meg å tenke på statistikk, noen som la inn en oversikt over hvor liten sjansen for å miste egentlig er her på siden et sted.

Ååh så gøy <3
Prøv å slapp av, du har faktisk ett bankende hjerte i magen din, en voksende baby <3

Her klarer jeg ikke å slappe av før jeg har vært på tidlig UL å sett at det faktisk er noe inne i meg...

Åh, så herlig å lese!:-)
Jeg er laaangt i fra avslappet, men prøver å kose meg og tenke positivt:-) også tenker jeg at hvis det ender i sa så er det en mening med det, og da er det ikke stort man kan gjøre med det uansett hvor psykisk vondt det er :-/

Føler meg på ingen måte trygg, men er ganske avslappet. Har hatt SA tidligere, og selv om det var utrolig tøft der og da, så har jeg slått meg veldig til ro med at det er ingenting jeg får gjort fra eller til uansett om fosteret ikke utvikler seg som det skal, så det er liksom ikke noe vits i å bekymre seg......

Gratulerer med et bankende hjerte i magen! :-) Herlig å få se da!!!

Nå som du har sett ett bankende hjerte så er jo sannsynligheten for at dette går bra stor! :D Jeg føler meg egentlig ganske trygg, har ikke tid til å tenke meg bekymret aå det hjelper på :)

Sansyneligheten for sa er jo ikke så relativt stor i uke 6. Men enda mindre sannsynelighet er det etter at det har blitt påvist hjerteaktivitet. Jeg ville tatt det med ro og kost meg de siste 6 ukene før du har bikket 12 uker :Heartred

Så gode nyheter :-) Jeg skal også på tidlig UL når jeg er 6+0 og håper jeg får høre et bankende hjerte <3 Har blødd i dag (bare bittelitt), men det bekymrer meg selvsagt litt. Har du blødd mye? Vet du hva det kan komme av? Jeg føler meg nok ikke avslappet eller trygg før jeg er minst 12 uker ;) Krysser fingrene for alle :)

Så gode nyheter :) Prøv å senk skuldrene og tenk positivt. Vet det er vanskelig, men prøv å nyt graviditeten. Sjansene for sa er vel liten når du har sett er bankende hjerte..

Åh så heldig du er som fikk høre hjertet slå:)
Dette kommer til å gå bra, prøv å slapp av og gled deg over hva du har i vente.

Back
Topp