Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei! Er nå 10 dager siden jeg satte inn en fem dagers bladtocyst. Testet negativt på tidligtest i dag tidlig. Har noen fått positiv senere enn dette eller er håpet vårt ute?
Hei! Er nå 10 dager siden jeg satte inn en fem dagers bladtocyst. Testet negativt på tidligtest i dag tidlig. Har noen fått positiv senere enn dette eller er håpet vårt ute?
Okay så det vil si 15 Dpo om jeg forstår deg rett. Dersom du har negativ test idag så er det svært lite sannsynlig. Idag burde du ha rundt 100 i HCG dersom det skulle ha festet seg <3
Hvis du er 15 dpo så burde du ha testet positivt nå, dessverre Det kan fortsatt være en pitteliten sjanse, men det er nok veldig lite sannsynlig. Skal du ta blodprøve?