Håpet om en terminspire ❤

Lykke til, nå kan det virkelig skje når som helst :woot::Heartred

Begge mine fødsler har forresten startet med at vannet gikk. Første gangen fikk jeg rier etter et døgn, andre gangen fikk jeg aldri rier før det ble ks :love2
 
Lykke til, nå kan det virkelig skje når som helst :woot::Heartred

Begge mine fødsler har forresten startet med at vannet gikk. Første gangen fikk jeg rier etter et døgn, andre gangen fikk jeg aldri rier før det ble ks :love2

Tusen takk!!❤❤
Tenk det! Og at det skulle 4 ganger til for meg også for å få terminspiren til å sitte:dummy1:

Spennende å se hvordan det vil starte her :p
Håper du koser deg hjemme med mini og alt er bra❤
 
Tusen takk!!❤❤
Tenk det! Og at det skulle 4 ganger til for meg også for å få terminspiren til å sitte:dummy1:

Spennende å se hvordan det vil starte her :p
Håper du koser deg hjemme med mini og alt er bra❤
"En, to, tre, på det fjerde skal det skje" sies det visst og begge barna mine er "nummer fire" :shy::Heartred Vi koser oss veldig, lillesøster vokser i rekordfart og jeg kjenner tiden går alt for fort :arghh:
 
"En, to, tre, på det fjerde skal det skje" sies det visst og begge barna mine er "nummer fire" :shy::Heartred Vi koser oss veldig, lillesøster vokser i rekordfart og jeg kjenner tiden går alt for fort :arghh:

Ja, alle gode ting var ikke tre her, men på det fjerde skulle det skje!❤❤❤❤
Godt det ble med 4 og ikke 5 i det minste :shy:
Så godt dere koser dere! Kan virkelig se for meg at tiden grå så altfor for fort ja:( skulle kunne stoppet opp tiden!
 
Lykke til på sluttspurten:happy: er vel dette de kaller sjarmør-etappen?

Selv gikk jeg max overtid og brukte 4 dager etter igangsetting på å få han ut, da via KS:hilarious: men når han endelig var ute så var graviditeten og ventingen glemt:Heartred (litt klisje å si? Men sant!)

Hehehe, er vel det, og det alt annet enn sjarmerende :hilarious: men tusen takk ❤

Kjedelig med så mange dager ekstra med venting, men heldigvis er det godt at alt ble glemtn når han kom! Klisje eller ikke - fantastisk ❤
 
Kan drøye, lenge. Har personlig erfaring... :hilarious:

Uff, jaaa jeg vet :arghh:
Hatt en del modningstegn denne uka, men det trenger jo ikke ha noe å si det heller:wtf:
Men uansett er vi foreldre om innen 14 dager da!!:woot:
 
Så spennende tider!!:woot: like spent hver gang jeg får varsel om noe nytt her ❤ masse masse lykke til med fødsel!!! Tenker på deg!:love7
 
Så spennende tider!!:woot: like spent hver gang jeg får varsel om noe nytt her ❤ masse masse lykke til med fødsel!!! Tenker på deg!:love7

Veldig!! Håper der skjer noe snart altså :shy:
Tusen takk, søte du❤❤
Tenker masse på deg om dagen og! Går det greit med dere??❤
 
Veldig!! Håper der skjer noe snart altså :shy:
Tusen takk, søte du❤❤
Tenker masse på deg om dagen og! Går det greit med dere??❤
Føler du noe er på vei til å skje?:woot:
Med oss går det veldig bra!
18 dager til gangsettelse!! Så vi får de nærmt☺❤❤❤
 
Føler du noe er på vei til å skje?:woot:
Med oss går det veldig bra!
18 dager til gangsettelse!! Så vi får de nærmt☺❤❤❤

Har en noen modningstegn, men det trenger jo ikke bety noe det heller :hilarious: så håper hver dag at det skal ta seg opp, men forventer det heller ikke, om du skjønner?:bag:
Åhh!!! 18 dager så får du de små i armene, fantastisk ❤❤❤❤ får håpe de siste dagene går fort og at kroppen ikke blir for tung da:love7
Tenk at vi er mammaer til jul begge to :woot::Heartred
 
Har en noen modningstegn, men det trenger jo ikke bety noe det heller :hilarious: så håper hver dag at det skal ta seg opp, men forventer det heller ikke, om du skjønner?:bag:
Åhh!!! 18 dager så får du de små i armene, fantastisk ❤❤❤❤ får håpe de siste dagene går fort og at kroppen ikke blir for tung da:love7
Tenk at vi er mammaer til jul begge to :woot::Heartred
Spennende! Hva tegn merker du?:woot:
Ja, skjønner hva du mener! Det er så nærmt, men samtidig så fjernt og uvirkelig!
Uff her må tiden bare gå sakte, går alt for fort og føler meg ikke ferdig med å være gravid enda. Vil nyte det mirakelet litt til og har så mye jeg vil få gjort og ordnet!:smiley-angelic006 Men skjønner godt du føler deg klar :Heartred og håper forsåvidt jeg kommer litt mer dit i løpet av den aller siste tiden nå.

Jaaa helt utrolig!!!:Heartbigred
 
Spennende! Hva tegn merker du?:woot:
Ja, skjønner hva du mener! Det er så nærmt, men samtidig så fjernt og uvirkelig!
Uff her må tiden bare gå sakte, går alt for fort og føler meg ikke ferdig med å være gravid enda. Vil nyte det mirakelet litt til og har så mye jeg vil få gjort og ordnet!:smiley-angelic006 Men skjønner godt du føler deg klar :Heartred og håper forsåvidt jeg kommer litt mer dit i løpet av den aller siste tiden nå.

Jaaa helt utrolig!!!:Heartbigred


Mye murringer i rygg, noe i mage/underlivet, sterkere og hyppigere kynnere/modningsrier og nedpress - så håper jeg slipper å gå med dette i altfor mange dager :hilarious:

Ja, akkurat det:shy:
Det forstår jeg godt! Er jo så fantastisk å være gravid også, er så glad vi får oppleve det❤
Får håpe dagene ikke går for fort da, apnn at du får ordna unna og nyti den siste tiden:D
Helt klare blir vi nok aldri:shy:
 
Mye murringer i rygg, noe i mage/underlivet, sterkere og hyppigere kynnere/modningsrier og nedpress - så håper jeg slipper å gå med dette i altfor mange dager :hilarious:

Ja, akkurat det:shy:
Det forstår jeg godt! Er jo så fantastisk å være gravid også, er så glad vi får oppleve det❤
Får håpe dagene ikke går for fort da, apnn at du får ordna unna og nyti den siste tiden:D
Helt klare blir vi nok aldri:shy:
Hehe så sant!❤ helt utrolig spennende Luna!!! Du må holde meg oppdatert hvis noe nytt skjer!:love7
 
Back
Topp