Håpet om en terminspire ❤

Tusen takk ❤ vi tror jente vi og, så blir spennnede å se 2/6 om vi får klar beskjed da:dummy1: nå skal vi bare nyte tiden❤ uvirkelig! Men ser ut som 2020 er et år hvor mange av oss som har prøvd lenge og kanskje mistet en og flere ganger skal få regnbuebabyen vår!:shy:

De ble veldig glade! Masse tårer fra mamma og søstra mi! Søstra mi hulka flere ganger utover kvelden :hilarious: mamma og pappa skulle egentlig på cruise i Karibien nå i starten av juni, så sa vi hadde en gave som en plaster på såret! Det var visst helt innafor som et plaster:shy:
Mamma og søstra mi ble rett på "åh nå kan vi kjøpe babyklær!" Haha:happy: så veldig fin kveld!
De fikk samme som svigers, men fra gårsdagens ul;
Vis vedlegget 326672

Hvordan går det med deg? Formen fin?:D nærmer seg jo veldig august nå!
Å så utrolig rørende og fint :)
Håper 2020 blir mitt år og bli gravid på også (Får jo ikke termin før på nyåret da men)
Så gøy at dem vil ut og kjøpe ting til den lille, husker fra jeg skulle ha min datter i 2013 at min shoppegale mamma fylte huset mitt med utrolig mye greier lenge før fødsel :)
Er veldig koselig å få gaver fra andre synes jeg i alle fall :)
 
Å så utrolig rørende og fint :)
Håper 2020 blir mitt år og bli gravid på også (Får jo ikke termin før på nyåret da men)
Så gøy at dem vil ut og kjøpe ting til den lille, husker fra jeg skulle ha min datter i 2013 at min shoppegale mamma fylte huset mitt med utrolig mye greier lenge før fødsel :)
Er veldig koselig å få gaver fra andre synes jeg i alle fall :)

Ja, veldig ❤
Håper jeg og!! Må komme noe fint ut av 2020, så satser på at det er din tur snart:happy:
Så gøy! Ja, synes det er stas:D veldig koselig når de vil bidra:)
 
12+0 :woot:

Altsåå - HVA?:wideyed: dagen vi har telt ned til i fire gravditeter og to år er plutselig her! Og kjenner det nesten er en skuffelse samtidig som en lettelse, det skal mye til for at det går galt nå! Det er noe med at det faktisk ikke er noe magisk med denne dagen, annet enn i hodene våre:hilarious: vi har også forsåvidt vært 12 uker hele uka, mer eller mindre. Men godt å være her! 2 uker til 2 trimester i følge preglife og 9 dager i følge babyverden:happy:
I går var vi veldig crazy :facepalm: med tanke på at vi har telt ned til denne uken flere ganger hadde vi bestemt på forhånd at det skulle feires med en innkjøp til lille! vi føler også at kanskje nyheten går mer inn på de vi forteller det enn oss selv, at det ikke har sunket inn hos oss for alt i verden, noe vi ville prøve å endre på! Vi heiv oss derfor i bilen og kjørte inn til IKEA. Og her ble det innkjøp av sprinkelseng, madrass, laken, madrassbeskyttelse, dyne og stellebord:bag:
Vi er kanskje over gjennomsnittet tidlig ute, men vi har ventet på dette i to år også da:shy:
Veldig koselig å se at det er noe på barnerommet også❤
Var veldig stressa i går kveld, redd for at vi "jinxer" det hele med innkjøp,fortelle folk nyheten og da kanskje måtte gi kontra beskjed... Klarte å roe meg relativt fort ned igjen, heldigvis! Prøvde doppleren i går kveld når jeg skulle legge meg, og til min store overraskelse FANT JEG DEN!!!! Det var veldig godt! Raske, sterke og fine slag❤ vi lå og hørte i noen minutter sammen, og der var så godt!:love017

Vi spekulerer litt i om det er en liten jente som skjuler seg inni magen, for det kan se slik ut utifra "the nub theory". Veldig spennende! Er jo det neste på "lista" nå:D

Tirsdag er første dag tilbake på jobb, veldig spent på det og håper det går bra! Skal jobbe 50% i to uker for å prøve hvordan det går. Både lege og jordmor er veldig på at jeg skal ikke presse meg til å være på jobb, og skal heller ikke utsette meg og lille for noe! Legen var også veldig på å at jeg måtte bare si ifra dersom det ikke gikk. Veldig betryggende å ha de begge i ryggen med samme tanker som meg!:happy:


Innlegget blir veldig langt nå, men tar med gravidoppdatering også;

Gravid; 12+0:dummy:

⭐Termin; 08/12

⭐Dager til termin; 199

⭐ Prosent fullført; 29,7%

⭐Graviduke; 13

⭐Gravidmåned; 3

⭐Trimester; 1

⭐ Neste ul; 02.06

⭐ Neste time hos JM/Lege; 19.06

⭐Symptomer; Ømme pupper, trøtt, utslitt, uggen/uvel/kvalm.Fortsatt noe ubehag med å ha noe stramt over magen. Nettene er fortsatt opp og ned, oppe 2-3 ganger bare på do og tar noen ganger evigheter før en sovner igjen... Har også tett nese, og må bruke nesespray et par ganger om dagen, får ikke puste hvis ikke.
Svimmelheten er noe tilbake, spesielt når jeg reiser meg opp.

⭐Humør; Rolig, og generelt godt humør og godt mot! Uten om episoden med stress i går:oops:

⭐Cravings; ingen, må bare ha mat titt og ofte!

⭐ Vekt; - 1,5 kg siden forrige mens (27/2).
Gått opp 2 kg siden uke 7.

⭐Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, ovitrelle 5 klikk hver tredje dag gil 11+6 og vitamintilskudd for gravide:happy:
Skulle slutta i går (eller onsdag i følge gyn), men tar pakka ut og siste sprøyte, blir dermed ferdig med medisiner til uka:facepalm:

⭐Oppdatering av milepæler fremmover;
- Komme forbi 5+0 (kjemisk grense)

- TUL 7+2 (21.04)
- TUL 8+2 (28.04)
- Komme forbi 9+0 med levende spire
(Utviklingen stoppet opp 9+0 og 8+5 to siste gangene)
- TUL 9+5 (07.05)
- Bestille første svangerskapskontroll
- TUL 10+5 (14.05)
- Første svangerskapskontroll (19.05, jordmor)
- TUL 11+4 (20.05)
- Høre hjeremte med doppler (11+6 kveld)
- Komme forbi uke 12 (mest kritiske ukene)

-TUL 13+3 (02.06)
- Komme til 2 trimester (06.06)
- OUL
 
Dette er en GLEDENS dag!!!!!
Koste meg enormt med dette innlegget!! Ååh får lyst å gi deg en stor klem!! :Heartbigred

Gratulerer med 12 fullgåtte uker og forbi den magiske grensen og innkjøp til skatten deres!:cheers
:wav
:smiley-bounce016
:happy093 :blob3:blob5:blob6:blob7:blob8:blob9:blob10
 
Dette er en GLEDENS dag!!!!!
Koste meg enormt med dette innlegget!! Ååh får lyst å gi deg en stor klem!! :Heartbigred

Gratulerer med 12 fullgåtte uker og forbi den magiske grensen og innkjøp til skatten deres!:cheers
:wav
:smiley-bounce016
:happy093 :blob3:blob5:blob6:blob7:blob8:blob9:blob10

Du da❤❤❤❤❤
Føler gleden din og klemmen din helt hit!:woot:
Det er å uvirkelig alt sammen! Prøver å si det til meg selv at vi skal ha baby, for å kanskke forstå det snsrt selv:hilarious:
 
Du da❤❤❤❤❤
Føler gleden din og klemmen din helt hit!:woot:
Det er å uvirkelig alt sammen! Prøver å si det til meg selv at vi skal ha baby, for å kanskke forstå det snsrt selv:hilarious:
:Heartbigred:cheers fra nå av blir det nok mer og mer virkelig!
Tenk når du kan kjenne babyen bevege seg første gang! :Heartbigred
 
:Heartbigred:cheers fra nå av blir det nok mer og mer virkelig!
Tenk når du kan kjenne babyen bevege seg første gang! :Heartbigred

Jeg håper det!! :shy:
Jeg veeeet, som jeg gleder meg til det!!:wideyed::Heartred
Må nok smøre meg med tålmodighet da:rolleyes: ligger ganske langt nede enda, men må som jeg kan høre med doppler må livmoren begynne å komme oppover :D håper det betyr at morkaka er bak også:hilarious:

Hvordan går det med deg?❤ når er tul?:D
 
Jeg håper det!! :shy:
Jeg veeeet, som jeg gleder meg til det!!:wideyed::Heartred
Må nok smøre meg med tålmodighet da:rolleyes: ligger ganske langt nede enda, men må som jeg kan høre med doppler må livmoren begynne å komme oppover :D håper det betyr at morkaka er bak også:hilarious:

Hvordan går det med deg?❤ når er tul?:D
Det virker så utrolig vakkert å kunne ligge å lytte til babyen sitt hjerte! :Heartred her går alt fint!:happy: 13 dager igjen nå!!:woot:
 
Det virker så utrolig vakkert å kunne ligge å lytte til babyen sitt hjerte! :Heartred her går alt fint!:happy: 13 dager igjen nå!!:woot:

Ja, verdens fineste lyd❤ gled deg!! Anbefaler å filme, er så fint å høre på i ettertid :shy:
Åh! Det går fort da:D så godt å høre at alt er bra❤
 
Så utrolig hyggelig lesing til kaffekoppen en lørdags formiddag :) Hvilken doppler har du som fant lyden så tidlig ? :)
Spennende og godt å komme forbi 12 uker da :) Kan puste litt lettere da :)
 
HURRA for uke 12 :wav:Heartbigred

Var ikke du nettopp i uke 7? :confused004

Og det er forresten veldig greit å begynne litt tidlig med innkjøp slik at alt ikke blir en kjempestor utgift på en gang :) Vi kjøpte vogn på Black Friday da jeg var 16 uker på vei med Junior. Syntes det var dritskummelt, men var veldig deilig å få det på plass. Følte meg såå tidlig ute, men spiren i magen kjøpte jeg faktisk noen klær til på Nøstebarn-salget som var i februar. Da var jeg vel knapt 6 uker på vei :knegg:
 
Så utrolig hyggelig lesing til kaffekoppen en lørdags formiddag :) Hvilken doppler har du som fant lyden så tidlig ? :)
Spennende og godt å komme forbi 12 uker da :) Kan puste litt lettere da :)

Kjøpte en billig angelsound på ebay for 1,5 år siden ellernoe! Måtte bruke gravditasjonen og heve rompa for å høre! Men det funka :hilarious:
Ja, må bare prøve å nyte hver dag❤
 
HURRA for uke 12 :wav:Heartbigred

Var ikke du nettopp i uke 7? :confused004

Og det er forresten veldig greit å begynne litt tidlig med innkjøp slik at alt ikke blir en kjempestor utgift på en gang :) Vi kjøpte vogn på Black Friday da jeg var 16 uker på vei med Junior. Syntes det var dritskummelt, men var veldig deilig å få det på plass. Følte meg såå tidlig ute, men spiren i magen kjøpte jeg faktisk noen klær til på Nøstebarn-salget som var i februar. Da var jeg vel knapt 6 uker på vei :knegg:

Hahah, jo???? Gått veldig fort :wideyed: Håper også at de neste 10 ukene flyr avgårde, så kan tiden stoppe litt opp:hilarious:

Ja, det har vi også tenkt! Også er det stas og begynne på slike kjøp også da:D
Åh! Kunne ønske jeg rakk å få med meg black friday, men da burde alt være på plass igrunnen :rolleyes: kjøpte babynest nå sist black friday da! Haha
Så kjekt!! Salg er supert! Kjekt å spare penger:D
Har dere mye dere skal kjøpe, eller har dere en del fra tidligere?:)
 
12+0 :woot:

Altsåå - HVA?:wideyed: dagen vi har telt ned til i fire gravditeter og to år er plutselig her! Og kjenner det nesten er en skuffelse samtidig som en lettelse, det skal mye til for at det går galt nå! Det er noe med at det faktisk ikke er noe magisk med denne dagen, annet enn i hodene våre:hilarious: vi har også forsåvidt vært 12 uker hele uka, mer eller mindre. Men godt å være her! 2 uker til 2 trimester i følge preglife og 9 dager i følge babyverden:happy:
I går var vi veldig crazy :facepalm: med tanke på at vi har telt ned til denne uken flere ganger hadde vi bestemt på forhånd at det skulle feires med en innkjøp til lille! vi føler også at kanskje nyheten går mer inn på de vi forteller det enn oss selv, at det ikke har sunket inn hos oss for alt i verden, noe vi ville prøve å endre på! Vi heiv oss derfor i bilen og kjørte inn til IKEA. Og her ble det innkjøp av sprinkelseng, madrass, laken, madrassbeskyttelse, dyne og stellebord:bag:
Vi er kanskje over gjennomsnittet tidlig ute, men vi har ventet på dette i to år også da:shy:
Veldig koselig å se at det er noe på barnerommet også❤
Var veldig stressa i går kveld, redd for at vi "jinxer" det hele med innkjøp,fortelle folk nyheten og da kanskje måtte gi kontra beskjed... Klarte å roe meg relativt fort ned igjen, heldigvis! Prøvde doppleren i går kveld når jeg skulle legge meg, og til min store overraskelse FANT JEG DEN!!!! Det var veldig godt! Raske, sterke og fine slag❤ vi lå og hørte i noen minutter sammen, og der var så godt!:love017

Vi spekulerer litt i om det er en liten jente som skjuler seg inni magen, for det kan se slik ut utifra "the nub theory". Veldig spennende! Er jo det neste på "lista" nå:D

Tirsdag er første dag tilbake på jobb, veldig spent på det og håper det går bra! Skal jobbe 50% i to uker for å prøve hvordan det går. Både lege og jordmor er veldig på at jeg skal ikke presse meg til å være på jobb, og skal heller ikke utsette meg og lille for noe! Legen var også veldig på å at jeg måtte bare si ifra dersom det ikke gikk. Veldig betryggende å ha de begge i ryggen med samme tanker som meg!:happy:


Innlegget blir veldig langt nå, men tar med gravidoppdatering også;

Gravid; 12+0:dummy:

⭐Termin; 08/12

⭐Dager til termin; 199

⭐ Prosent fullført; 29,7%

⭐Graviduke; 13

⭐Gravidmåned; 3

⭐Trimester; 1

⭐ Neste ul; 02.06

⭐ Neste time hos JM/Lege; 19.06

⭐Symptomer; Ømme pupper, trøtt, utslitt, uggen/uvel/kvalm.Fortsatt noe ubehag med å ha noe stramt over magen. Nettene er fortsatt opp og ned, oppe 2-3 ganger bare på do og tar noen ganger evigheter før en sovner igjen... Har også tett nese, og må bruke nesespray et par ganger om dagen, får ikke puste hvis ikke.
Svimmelheten er noe tilbake, spesielt når jeg reiser meg opp.

⭐Humør; Rolig, og generelt godt humør og godt mot! Uten om episoden med stress i går:oops:

⭐Cravings; ingen, må bare ha mat titt og ofte!

⭐ Vekt; - 1,5 kg siden forrige mens (27/2).
Gått opp 2 kg siden uke 7.

⭐Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, ovitrelle 5 klikk hver tredje dag gil 11+6 og vitamintilskudd for gravide:happy:
Skulle slutta i går (eller onsdag i følge gyn), men tar pakka ut og siste sprøyte, blir dermed ferdig med medisiner til uka:facepalm:

⭐Oppdatering av milepæler fremmover;
- Komme forbi 5+0 (kjemisk grense)

- TUL 7+2 (21.04)
- TUL 8+2 (28.04)
- Komme forbi 9+0 med levende spire
(Utviklingen stoppet opp 9+0 og 8+5 to siste gangene)
- TUL 9+5 (07.05)
- Bestille første svangerskapskontroll
- TUL 10+5 (14.05)
- Første svangerskapskontroll (19.05, jordmor)
- TUL 11+4 (20.05)
- Høre hjeremte med doppler (11+6 kveld)
- Komme forbi uke 12 (mest kritiske ukene)

-TUL 13+3 (02.06)
- Komme til 2 trimester (06.06)
- OUL
Gratulerer så mye med 12+0! Endelig kom dagen! :) og så gøy med utstyr til babyrommet!!! :) :Heartred
 
Hahah, jo???? Gått veldig fort :wideyed: Håper også at de neste 10 ukene flyr avgårde, så kan tiden stoppe litt opp:hilarious:

Ja, det har vi også tenkt! Også er det stas og begynne på slike kjøp også da:D
Åh! Kunne ønske jeg rakk å få med meg black friday, men da burde alt være på plass igrunnen :rolleyes: kjøpte babynest nå sist black friday da! Haha
Så kjekt!! Salg er supert! Kjekt å spare penger:D
Har dere mye dere skal kjøpe, eller har dere en del fra tidligere?:)
Jeg føler egentlig vi har det aller meste på plass. Vi må kjøpe bilstol også har jeg lyst på lekegrind denne gangen! Satser på å finne en som er pent brukt :) Også har jeg lyst på et bæresjal til, men der er mannen uenig, haha!
 
Så fantastisk at du har kommet så langt!
Gratulerer med 12 uker, det er virkelig en milepæl❤️
 
Gratulerer så mye med 12+0! Endelig kom dagen! :) og så gøy med utstyr til babyrommet!!! :) :Heartred

Tusen takk ❤ ja, håper det hjelper oss å føle at det faktisk skjer denne gangen!:hilarious:
Morsomte kjøpet så langt i år hvert fall ❤
 
Jeg føler egentlig vi har det aller meste på plass. Vi må kjøpe bilstol også har jeg lyst på lekegrind denne gangen! Satser på å finne en som er pent brukt :) Også har jeg lyst på et bæresjal til, men der er mannen uenig, haha!

Så kjekt! :D vil ha lekegrind jeg og, men mamma og pappa har tatt vare på en vugge til oss :facepalm: så får se om det blir det istarten og evt lekegrind etter det! Er mye kjekt på finn da:D
Haha, de ser ikke alltid ting med samme øyne som oss nei:hilarious: har veldig lyst til å prøve bæresjal selv! Men virker som et hav å velge mellom, så vet ikke hvor jeg skulle starta:shy:
 
Back
Topp