Håpet om en terminspire ❤

Må forresten si meg enig med Eskimonika, jeg får skikkelig jentefølelse av å se bildene dine! Så nå venter jeg spent på fasiten om et par ukers tid (hvis dere skal vite da) :rolleyes::Heartpink
 
ÅÅÅÅÅÅ seeeeee på den da :) :) :) Herregud så vakkert :) :) Blir så glade på dine vegne :) :) :)
Blir gøy å dele det med familien da :) Husk at det kan vente litt om du ikke føler deg helt klar ennå :)
Kjempefint at du opplever å få god oppfølgning :)

Sender mange gode tanker :)


Ja, noe av det fineste vi har sett❤
Ja, vet det! Men katta må ut av sekken, skal bel bli godt å få delt det også :shy:
Tusen takk ❤ setter så pris på det!
 
Helt ubeskrivelig fantastisk!! Ble våt i øyenkroken her nå:Heartbigred nydelig barnet deres. Masse lykke til med å fortelle!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk:Heartred

Jeg vet!!! Fineste 5 cm jeg noen sinne har sett hvert fall :love017
Tusen takk!! Blir spennende å se hvordan de reagerer! Første barnebarnet deres, og de har masa sååå lenge:rolleyes:
 
Ja, noe av det fineste vi har sett❤
Ja, vet det! Men katta må ut av sekken, skal bel bli godt å få delt det også :shy:
Tusen takk ❤ setter så pris på det!
Ja man kan vel ikke holde hemmelig for evig :) lykke til med å dele det, dem blir nok kjempeglade :) :)
 
Åå for en nydelig liten bebis :love7 Forstår veldig godt følelsene ang å fortelle, men tipper det blir deilig når nyheten er ute også! Nå er det bare å se fremover :Heartred
Må forresten si meg enig med Eskimonika, jeg får skikkelig jentefølelse av å se bildene dine! Så nå venter jeg spent på fasiten om et par ukers tid (hvis dere skal vite da) :rolleyes::Heartpink

Ja, veldig fin❤❤
Ja, er noe med at en aldri har kommet sp langt at det har vørt nødvendig å tenke på, sp er jo veldig skummelt å dele, men nå må vi se fremmover! Nå blir det bebis❤

Ja, vettu hva! Det sa jeg til mannen og! At "nuben" ligner på jente?:dummy1: Blir veldig spennende å se om to uker, for ja- vi må vite!:hilarious: så nysgjerrige :shy:
 
Ja, veldig fin❤❤
Ja, er noe med at en aldri har kommet sp langt at det har vørt nødvendig å tenke på, sp er jo veldig skummelt å dele, men nå må vi se fremmover! Nå blir det bebis❤

Ja, vettu hva! Det sa jeg til mannen og! At "nuben" ligner på jente?:dummy1: Blir veldig spennende å se om to uker, for ja- vi må vite!:hilarious: så nysgjerrige :shy:
Ja, forstår den følelsen veldig godt :Heartred Men nå er jo babyen forbi den kritiske fasen og skal bare bake seg stor og fin til jul :santa Og ja, det ser mistenkelig ut som jentenub det der. Selv om det kanskje er litt tidlig å si helt sikkert :greet015

Jeg skulle forøvrig vente denne gangen og var helt sikker. Men sprakk ganske fort på UL. Når det er så mye usikkerhet rundt graviditet generelt er det godt å vite det man kan synes jeg :angelic:
 
Ja, forstår den følelsen veldig godt :Heartred Men nå er jo babyen forbi den kritiske fasen og skal bare bake seg stor og fin til jul :santa Og ja, det ser mistenkelig ut som jentenub det der. Selv om det kanskje er litt tidlig å si helt sikkert :greet015

Jeg skulle forøvrig vente denne gangen og var helt sikker. Men sprakk ganske fort på UL. Når det er så mye usikkerhet rundt graviditet generelt er det godt å vite det man kan synes jeg :angelic:

Ja, det vi og tenker! Åhh, som jeg gleder meg til jul! Blir verdens fineste jul!!❤ og jeg elsker jul i tillegg!:rendeer
Tenk at vi begge skulle få baby dette året? Helt fantastisk!

Ja, er nok litt tidlig enda! Men håper vi får vite det 2/6:D blir litt mer "ekte" av å vite hvem som skjuler seg:dummy1::dummy:

Ja, det er jeg helt enig i! Greit å vite det en kan:shy:
Vi så for oss "gender reveal" at gyn skrev kjønnet på en lapp, men vi har slått det fra oss! Klarer ikke vente:hilarious:
 
11+4
Idag var det tid for ny ul! Det er jo veldig spennende, og nervene kommer jo, men foedi en er spent! Heldgvis ingen dårlig magefølelse i det heletatt, mer følelsen av glede for å se lille igjen❤ magefølelsen er en rar ting, og deilig å kjenne at den stemmer!
Lille mageboern har vokst masse siden forrige torsdag, og ble målt til 12+0 idag! Hele 3 dager frem fra forrige uke! Har liggi stabilt i 3 uker nå, på akkurat samme dag, så morro at h*n vokser så fort:happy:
Ikveld får mine foreldre og søstra mi vite nyheten, da vi skal ditt på middag og føler oss ganske trygge! Er det jeg gruer meg mest til, av en eller annen grunn:facepalm: er så skummelt å skulle fortelle noe så stort og sårbart! Veldig trygt å holde det for seg selv:shy:

Fikk tatt bilder selv, fikk bilder på mobilen og en hel remse utskrevet med oss hjem❤
Vis vedlegget 326608
Vis vedlegget 326620
Vis vedlegget 326610

Ny ul om 13 dager! nå som vi har kommet så langt er det ikke lenger nødvendig med ukentlig, men hun synes det blir lenge for oss å vente til oul så vi får denne i mellomtiden! Vi får også oul hos henne, så da setter vi opp dato sammen neste gang til det! :D vi er så overlykkelige nå at det kan nesten ikke beskrives! Og tenk å skulle få en slik oppfølging i tillegg under coronakrisen? Så takknemlig! :love017
Åååh så herlig!! Og så fine bilder! Ser så godt at det er et menneske inni der nå! :Heartred
Skikkelig bra at du får så god oppfølging. Må være veldig betryggende. :)
 
Åååh så herlig!! Og så fine bilder! Ser så godt at det er et menneske inni der nå! :Heartred
Skikkelig bra at du får så god oppfølging. Må være veldig betryggende. :)

Ja, det er blitt et sikkelig minimenneske! Kjenpe morro❤❤
Ja, det er så deilig! Hjelper veldig med å bevare roen:shy:
 
Syns det ser ut som en liten jente ❤️ Gratulerer så mye med å ha et foster som er målt til uke 12 - nå må det jo bare gå bra ☺️ Du får oppdatere oss med hvordan deg går å fortelle familien din om nyheten. Tipper de blir veldig glad ☺️

Tusen takk ❤ vi tror jente vi og, så blir spennnede å se 2/6 om vi får klar beskjed da:dummy1: nå skal vi bare nyte tiden❤ uvirkelig! Men ser ut som 2020 er et år hvor mange av oss som har prøvd lenge og kanskje mistet en og flere ganger skal få regnbuebabyen vår!:shy:

De ble veldig glade! Masse tårer fra mamma og søstra mi! Søstra mi hulka flere ganger utover kvelden :hilarious: mamma og pappa skulle egentlig på cruise i Karibien nå i starten av juni, så sa vi hadde en gave som en plaster på såret! Det var visst helt innafor som et plaster:shy:
Mamma og søstra mi ble rett på "åh nå kan vi kjøpe babyklær!" Haha:happy: så veldig fin kveld!
De fikk samme som svigers, men fra gårsdagens ul;
20200520_160406.jpg


Hvordan går det med deg? Formen fin?:D nærmer seg jo veldig august nå!
 
Last edited:
Tusen takk ❤ vi tror jente vi og, så blir spennnede å se 2/6 om vi får klar beskjed da:dummy1: nå skal vi bare nyte tiden❤ uvirkelig! Men ser ut som 2020 er et år hvor mange av oss som har prøvd lenge og kanskje mistet en og flere ganger skal få regnbuebabyen vår!:shy:

De ble veldig glade! Masse tårer fra mamma og søstra mi! Søstra mi hulka flere ganger utover kvelden :hilarious: mamma og pappa skulle egentlig på cruise i Karibien nå i starten av juni, så sa vi hadde en gave som en plaster på såret! Det var visst helt innafor som et plaster:shy:
Mamma og søstra mi ble rett på "åh nå kan vi kjøpe babtklær!" Haha:happy: så veldig fin kveld!
De fikk samme som svigers, men fra gårsdagens ul;
Vis vedlegget 326672

Hvordan går det med deg? Formen fin?:D nærmer seg jo veldig august nå!

Åhh, så fin reaksjon. Er så herlig å fortelle en så stor ting til familie når de blir så glad. Vi har også første barnebarn på begge sider i magen nå, og besteforeldre på begge siden ble helt i ekstase. Vi rakk å fortelle om den første graviditeten som endre i kjemisk også, og da ble svigerfar rørt til tårer. Fortalte dere om alt dere har vært igjennom også? ❤️

Det går veldig bra med meg og formen er stort sett fin vil jeg si. Tror jeg er blant de heldige, selv om man selvfølgelig kjenner på vond rygg, kynnere, forstoppelse, halsbrann etc. Men tror jeg har en mild variant av alle plagene, og fordi vi ønsket dette så utrolig mye tåler jeg nok plagene bedre også. Alle de små plagene man har er veldig vært det for hvert spark man kjenner. Du må glede deg til å kjenne liv ❤️ verdens beste følelse ❤️
 
Åhh, så fin reaksjon. Er så herlig å fortelle en så stor ting til familie når de blir så glad. Vi har også første barnebarn på begge sider i magen nå, og besteforeldre på begge siden ble helt i ekstase. Vi rakk å fortelle om den første graviditeten som endre i kjemisk også, og da ble svigerfar rørt til tårer. Fortalte dere om alt dere har vært igjennom også? ❤️

Det går veldig bra med meg og formen er stort sett fin vil jeg si. Tror jeg er blant de heldige, selv om man selvfølgelig kjenner på vond rygg, kynnere, forstoppelse, halsbrann etc. Men tror jeg har en mild variant av alle plagene, og fordi vi ønsket dette så utrolig mye tåler jeg nok plagene bedre også. Alle de små plagene man har er veldig vært det for hvert spark man kjenner. Du må glede deg til å kjenne liv ❤️ verdens beste følelse ❤️

Ja, det vsr veldig fint❤ første på min side, men nr. 7 i rekken på mannen sin side :hilarious: det er nok noe helt spesielt når det er føesteman, selvom en uansett blir glad for et nytt barnebarn!❤
Nei, endte opp med å ikke gjøre det i går, de var så glade, så tenker vi får ta det en annen gang :hilarious: ville ikke sette demper på det! Men svigers fikk vite med engang da:shy:

Så godt å høre at du har det så bra! Litt må en vel "forvente", når vi er superwomans og bærer frem et nytt liv til verden❤ det er jo en stor jobb for kroppen! Ja, når det er så ønska så tåler en mye mer enn hva en skulle tru:shy:
Ååhhh!! Gjett om jeg gleder meg❤❤❤ blir så stas! Og veldig rart:hilarious:
 
Tusen takk ❤ vi tror jente vi og, så blir spennnede å se 2/6 om vi får klar beskjed da:dummy1: nå skal vi bare nyte tiden❤ uvirkelig! Men ser ut som 2020 er et år hvor mange av oss som har prøvd lenge og kanskje mistet en og flere ganger skal få regnbuebabyen vår!:shy:

De ble veldig glade! Masse tårer fra mamma og søstra mi! Søstra mi hulka flere ganger utover kvelden :hilarious: mamma og pappa skulle egentlig på cruise i Karibien nå i starten av juni, så sa vi hadde en gave som en plaster på såret! Det var visst helt innafor som et plaster:shy:
Mamma og søstra mi ble rett på "åh nå kan vi kjøpe babtklær!" Haha:happy: så veldig fin kveld!
De fikk samme som svigers, men fra gårsdagens ul;
Vis vedlegget 326672

Hvordan går det med deg? Formen fin?:D nærmer seg jo veldig august nå!
Ååh dette var nydelig å lese! Gjorde meg veldig glad :shy::Heartpink
 
Ååh dette var nydelig å lese! Gjorde meg veldig glad :shy::Heartpink

❤❤❤❤
Veldig morro med slike reaksjoner! De forventa det ikke i det heletatt:hilarious: selvom de har spurt i flere år:wacky:
Vi skulle grille og ta noe øl/vin, så satt jo med et glass rosevin (alkoholfri jacobs creek - var kjempe god!! Anbefales), så de trodde jeg kosa meg med vin også! Så det var gøy:hilarious:
Mamma og søstra mi så på bilde og gråt flere ganger utover kvelden:hilarious:
 
❤❤❤❤
Veldig morro med slike reaksjoner! De forventa det ikke i det heletatt:hilarious: selvom de har spurt i flere år:wacky:
Vi skulle grille og ta noe øl/vin, så satt jo med et glass rosevin (alkoholfri jacobs creek - var kjempe god!! Anbefales), så de trodde jeg kosa meg med vin også! Så det var gøy:hilarious:
Mamma og søstra mi så på bilde og gråt flere ganger utover kvelden:hilarious:
Åååh elsker å lese dette! Verdens beste reaksjon!:smiley-angelic003:Heartbigred og den rosevinen skal jeg ha i bakhodet!:joyful:
 
Ja, det vi og tenker! Åhh, som jeg gleder meg til jul! Blir verdens fineste jul!!❤ og jeg elsker jul i tillegg!:rendeer
Tenk at vi begge skulle få baby dette året? Helt fantastisk!

Ja, er nok litt tidlig enda! Men håper vi får vite det 2/6:D blir litt mer "ekte" av å vite hvem som skjuler seg:dummy1::dummy:

Ja, det er jeg helt enig i! Greit å vite det en kan:shy:
Vi så for oss "gender reveal" at gyn skrev kjønnet på en lapp, men vi har slått det fra oss! Klarer ikke vente:hilarious:
Jeg elsker også jul, synes det er en helt magisk tid. Og ekstra spesiell med en liten en i tillegg :Heartred Og ja, tenk at vi endelig får ønskebarna våre! Synes jeg har sett flere slitere som venter barn mot slutten av året, det er jo bare helt fantastisk :crybaby2:love7
 
Åååh elsker å lese dette! Verdens beste reaksjon!:smiley-angelic003:Heartbigred og den rosevinen skal jeg ha i bakhodet!:joyful:

Ja❤❤:woot:
Ja, blir mer av den utover sommeren altså! Følte jeg drakk rosevin jeg :hilarious:
 
Jeg elsker også jul, synes det er en helt magisk tid. Og ekstra spesiell med en liten en i tillegg :Heartred Og ja, tenk at vi endelig får ønskebarna våre! Synes jeg har sett flere slitere som venter barn mot slutten av året, det er jo bare helt fantastisk :crybaby2:love7

Enig! Pynter til jul enten 1 desember eller første søndag i advent, kommer an på hva som nommer først! Og da er det jul til 20 dag jul altså:shy: men i år blir det ekstra fint❤

Ja, vi er flere i desember som har prøvd lenge og/eller mistet! Så det er så fint å se! 2020 er og blir et annerledes år, men for noen av oss til det positive!:love017
 
Back
Topp