Håpet om en terminspire ❤

Så trist å lese, Luna. Livet er utrolig urettferdig til tider og det kan gi bunnløs fortvilelse når ønsket om barn er så sterkt. Ta vare på deg selv så håper jeg du klarer å bli motivert til ny pp etter hvert :Heartred

Ja, det er Sikkelig kjipt at det skal være så vanskelig altså :(
Hadde ikke sett for meg dette for 2 år siden når pillene ble kasta!

Hvordan er det med deg idag?❤
 
Ja, det er Sikkelig kjipt at det skal være så vanskelig altså :(
Hadde ikke sett for meg dette for 2 år siden når pillene ble kasta!

Hvordan er det med deg idag?❤
Likt som før egentlig, ingen blødning nå men kan jo være det kommer i løpet av dagen. Er kvalm og vil bare bli ferdig med dette uansett hvordan det går :wacky:
 
Likt som før egentlig, ingen blødning nå men kan jo være det kommer i løpet av dagen. Er kvalm og vil bare bli ferdig med dette uansett hvordan det går :wacky:

Uff... kjipt å gå sånn å vente på det ene eller andre!!
Hva er planen nå da?
 
Uff... kjipt å gå sånn å vente på det ene eller andre!!
Hva er planen nå da?
Godt spørsmål :p Jeg tenker kanskje jeg måler hcg igjen i morgen og ser det an da. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre ellers :shy:
 
Godt spørsmål :p Jeg tenker kanskje jeg måler hcg igjen i morgen og ser det an da. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre ellers :shy:

Høres lurt ut da!:happy:
Hvor langt er du på vei? For tidlig med ul?
 
Høres lurt ut da!:happy:
Hvor langt er du på vei? For tidlig med ul?
Jeg er 5+3 i dag. Gyn hadde ikke ledig time før 12/12, så det blir lang ventetid. Føler ikke den siste blødningen var så uskyldig, men jeg hadde jo styrtblødning i graviditeten med junior også. Kjenner jeg er så usikker over alt dette her :wacky:
 
Ja, håper og håper! Men prøver å være realistisk....

Kunne ønske jeg var i samme termingruppe som deg altså!
Håper alt står bra til med dere:)
Tusen takk.

Ja, leit du mistet. Kjenner følelsen og det er så kjipt. Var ikke mange termingrupper jeg turde melde meg inn i, og de jeg måtte melde meg ut av var veldig sårt en god stund, men så ble det nesten glemt da det endelig gikk veien.
håper du slipper vente så mye lenger nå
 
Jeg er 5+3 i dag. Gyn hadde ikke ledig time før 12/12, så det blir lang ventetid. Føler ikke den siste blødningen var så uskyldig, men jeg hadde jo styrtblødning i graviditeten med junior også. Kjenner jeg er så usikker over alt dette her :wacky:

Håper på det beste!!:happy:
 
14 DPO - PP2 etter MA nr.3
Tja, hva skal en si.... i dag er ingen god dag!
Testen idag var tilnærma blenda, og følte livet falt litt i grus idag :(
Hvorfor skal det være så j*vla vanskelig!?
Livet er så utrolig brutalt og urettferdig......
Snakket med mannen i går om en tur til svigers, men nå vil jeg bare hjem å furte på sofaen etter jobb :(
Tok ikke lutinus føre jobb, og kommer nok ikke til å ta det eller otrivelle i dag nei, føler det bare er bortkastet! Ser heller ikke poenget med å ta blodprøve etterpå, vet jo resultatet....

Æsj, dette var Sikkelig nedtur:(
Føler veldig med deg ❤️ Trist at ikke testen utviklet seg den veien vi håpet, hadde i det minste håpt at du skulle komme med en gladmelding etter min dag idag :( Man blir jammen meg vant til skuffelse på skuffelse med dette opplegget her! Hvis det er en trøst har jeg også bare ligget på sofaen etter jobb. Bare sovet og furtet. Når vi en dag blir gravide, så må jo alt dette her være verdt det! Stooooor klem ❤️❤️
 
Føler veldig med deg ❤️ Trist at ikke testen utviklet seg den veien vi håpet, hadde i det minste håpt at du skulle komme med en gladmelding etter min dag idag :( Man blir jammen meg vant til skuffelse på skuffelse med dette opplegget her! Hvis det er en trøst har jeg også bare ligget på sofaen etter jobb. Bare sovet og furtet. Når vi en dag blir gravide, så må jo alt dette her være verdt det! Stooooor klem ❤️❤️

Ja, likeså! Hadde håpet på noen gode nyhetee idag! Menmen, får håpe 2020 blir vårt år❤ er så lei alt det negative som heletiden påvirker hverdagen SÅ mye:shifty:
Liggi på sofaen jeg og, hahaha! Får lov til å furte innimellom synes jeg :shy:

Stoor klem til deg og❤
 
Hvordan ligger det an hos deg Luna? :Heartred
 
Venter på tr....... håper hun ikke kommer så altfor seint :(

Med deg da?❤
Venter jeg også.. det kom litt brunt på papiret nå, men jeg vet ikke hva som er hva lenger. Hvorfor er vi plutselig i limbo? :(
 
Venter jeg også.. det kom litt brunt på papiret nå, men jeg vet ikke hva som er hva lenger. Hvorfor er vi plutselig i limbo? :(

Ahhh.... er så kjedelig altså :(
Du kan så si.... skylde på været og årstia? Haha:shy:
 
CD3 - PP3 etter MA

Jaja, så var en kommet over i ny runde med letrozol da, startet idag. Får håpe på bedre pp nå! Skal til vannscaning til uka og ul CD 13 for å se åsn egga ligger an etter letrozol! Godt at de følger meg så godt opp da hvert fall, ikke misfornøyd med det :happy:
Håper ikke vannscaninga kan påvirke en evt. Gravditet? Hadde jo vært en koselig julegave..
:shy:

Ellers er det blitt full jul her hjemme, og det er super koselig! Og i helga har meg og mannen en helt rolig helg, det er helt nydelig! Kan ikke huske sist det var en hel helg uten planer, så dette var på tide!


God helg til alle dere fine her inne❤
 
CD3 - PP3 etter MA
Jaja, så var en kommet over i ny runde med letrozol da, startet idag. Får håpe på bedre pp nå! Skal til vannscaning til uka og ul CD 13 for å se åsn egga ligger an etter letrozol! Godt at de følger meg så godt opp da hvert fall, ikke misfornøyd med det :happy:
Håper ikke vannscaninga kan påvirke en evt. Gravditet? Hadde jo vært en koselig julegave..
:shy:

Ellers er det blitt full jul her hjemme, og det er super koselig! Og i helga har meg og mannen en helt rolig helg, det er helt nydelig! Kan ikke huske sist det var en hel helg uten planer, så dette var på tide!


God helg til alle dere fine her inne❤

Vannscanning før EL er okay! Jeg ble gravid etter det. Prøvde også lutinus, men føler det gjorde susen med en liten rens. Nå prøvde vi ikke akkurat den syklusen grunnet 3 kjemiske på rappen, men det kom tydelig mer ut etterpå :)
 
Vannscanning før EL er okay! Jeg ble gravid etter det. Prøvde også lutinus, men føler det gjorde susen med en liten rens. Nå prøvde vi ikke akkurat den syklusen grunnet 3 kjemiske på rappen, men det kom tydelig mer ut etterpå :)

Åh, det var jo godt å høre! :)
Spennende å se om de finner noe, eller om alt er fint der også! Og vi bare er uforklarlige barneløse.....:shifty:
 
CD7 - PP3 etter MA nr3 (PP12 totalt)
Tenk at det har gått 2 år siden jeg sluttet med prevansjon, og det siste 1,5 året har vært en berg og dalbane uten like, med 3 graviditeter i totalt 9 mnd, men ingen bebis, og ingen graviditet foreløpig! Sårt å tenke på at jeg skulle vært 6 mnd på veg, hatt en 8 mnd liten krabat eller faktisk snart hatt en 1 åring i hus :(
Får håpe at neste gang blir den der hele vegen!

Oppdatering etter vannscaning;
Idag var det tid for vannscaning, spurte om mannen ville være med eller hva han tenkte rundt det! Og sa fort at han gjerne kunne bli med! Det var godt å ikke dra til klinikken alene, sist jeg var der satt jeg i venterommet sammed med mange andre par og følte meg veldig alene :shy:
Må bare igjen skryte av fertilitetsklinikken i Porsgrunn! Hun overlegen som jeg har vært hos to ganger nå er bare så fantastisk, så lun og god! Tar seg god tid og forklarer alt som hun skal gjøre og hvorfor - det liker jeg!
Tok en raskt titt på eggstokker og livmor før vannscaninga, og da ser alt fint ut.
Begynner så med å føre et kateter inn for å tilføye vann slik at det blir enklere å se om det er noe som ikke skal være der. Vært spent på om det er noe, noe som kan forklare at vi har mistet 3 ganger(!!!). Og det var det! 1 cm "stor" ting, mulig en polypp, men det visste hun ikke. En ting er sikkert, og det er at uansett hva det er, så skal det vekk! Hun sendte intern henvisning med engang til gyn pol. For å fjerne dette, og da vil de også se hva dette er. Det gjøres ikke føre sansynligvis neste år da jeg er ferdig med letrozol nå, og de ikke vil avbryte behandlingen med støttemedisiner.
Så planen nå;
- Ul på tirsdag for å se hvordan el ligger an.
- Teste etter el
- otrivelle lavdose og lutinus v/positiv el test
- v/positiv g.test skal klinikken kontaktes og det vil bli satt opp ul fra uke 6!!
- v/negativ g.test vente på hysteroskopi(?)


Så glad jeg får god og tett oppfølging neste gravditet, dette var noe legen selv sa og ikke noe jeg spurte om! Bare det å få tidlig ul fra uke 6, følte meg så letta og glad når jeg reiste fra sykehuset!

Tenk om 1 cm liten greie har påført så mye vondt det siste 1,5 året?? Men tenk også om det er å fjerne dette, og bruke støttemedisiner skal gi meg terminspiren min❤



Ha en fin onsdag alle sammen:rendeer
 
Last edited:
Ja det skjønner jeg er ufattelig sårt! Stooor klem til deg ❤️❤️

Så bra at dere har funnet noe som kan gi forklaring på hvorfor du ikke holder på graviditetene dine! Håper fjerning av polyppen kan løse det hele for dere! Og så godt å føle man blir fulgt opp og tatt på alvor. Har et veldig godt inntrykk av Porsgrunn :)
 
Back
Topp