Håpet om en terminspire ❤

For en som ikke har kjennskap til Otrivelle - er det i det hele tatt mulig? At den kan øke sånn?

Gudene veeit! Tar jo otrivelle lavdpse hver 3 dag, så det vil jo si at jeg alltid har LITT hcg i kroppen!
Og sist runde fikk jeg sterkere strek 13 dpo og nesten ikke strek dagen etter.... så er ikke til å bli klok på!:wtf::shifty:
Er vel derfor det er blodprøver som blir satt opp, og ikke hjemmetester:hilarious:
Men skal jo drikke idag, så måtte sjekke! Og nysgjerrigheten klarer jo ikke la være heller:shy:
 
Helt klart sterkere idag
Ville kanskje testet videre tross ovitrelle for å kunne tolke videre..
 
Gudene veeit! Tar jo otrivelle lavdpse hver 3 dag, så det vil jo si at jeg alltid har LITT hcg i kroppen!
Og sist runde fikk jeg sterkere strek 13 dpo og nesten ikke strek dagen etter.... så er ikke til å bli klok på!:wtf::shifty:
Er vel derfor det er blodprøver som blir satt opp, og ikke hjemmetester:hilarious:
Men skal jo drikke idag, så måtte sjekke! Og nysgjerrigheten klarer jo ikke la være heller:shy:
Tok du test idag? Jeg er så nysgjerrig :bag:
 
Tok du test idag? Jeg er så nysgjerrig :bag:

Nei, venter til i morgen!:nailbiting:
Svinger fra å føle og tro jeg er gravid til å bare tro det er otrivelle og pms:wacky: haha
Har litt ømme nipler, pleier ikke ha det føre ikm!
 
Nei, venter til i morgen!:nailbiting:
Svinger fra å føle og tro jeg er gravid til å bare tro det er otrivelle og pms:wacky: haha
Har litt ømme nipler, pleier ikke ha det føre ikm!
Ååå jeg er så spent!! Håper du skal på dagvakt så jeg kan se testen din før jobb haha
 
Krysser fingrene!! :angel4 tror det er babystrek :Heartred
 
13 DPO - PP2 etter MA nr3

Testen idag var kjempe svak, men dey var også tidenes lyseste urin, så er ikke veldig overraska :hilarious:
Verste er at jeg føler meg gravid! Pulsen er høy og litt ømme nipler... så fallhøyden er ganske stor nå kjenner jeg, men er ganske rolig likevel.
Vet ikke om det er fordi jeg forstår at tr kommer om noen dager, eller om det fordi jeg roer meg med at jeg kanskje er gravid?
Ikm er i utgangspunktet i morra, så får jo se hvordan den testen ser ut føre blodprøve, og eventuelt otrivelle settes igjen!
Vurderer å droppe otrivelle og lutinus dersom testen er tilnærma negativ i morra, for å slippe å utsette tr og ikke minst styre med noe som ikke er nødvendig! Men det tar jeg stilling til i morra:shy:


Ha en fin mandag alle❤
 
13 DPO - PP2 etter MA nr3
Testen idag var kjempe svak, men dey var også tidenes lyseste urin, så er ikke veldig overraska :hilarious:
Verste er at jeg føler meg gravid! Pulsen er høy og litt ømme nipler... så fallhøyden er ganske stor nå kjenner jeg, men er ganske rolig likevel.
Vet ikke om det er fordi jeg forstår at tr kommer om noen dager, eller om det fordi jeg roer meg med at jeg kanskje er gravid?
Ikm er i utgangspunktet i morra, så får jo se hvordan den testen ser ut føre blodprøve, og eventuelt otrivelle settes igjen!
Vurderer å droppe otrivelle og lutinus dersom testen er tilnærma negativ i morra, for å slippe å utsette tr og ikke minst styre med noe som ikke er nødvendig! Men det tar jeg stilling til i morra:shy:


Ha en fin mandag alle❤
Jeg er optimistisk. Håper på sterkere strek imorgen! :happy:
 
Så spennende!
 
14 DPO - PP2 etter MA nr.3

Tja, hva skal en si.... i dag er ingen god dag!
Testen idag var tilnærma blenda, og følte livet falt litt i grus idag :(
Hvorfor skal det være så j*vla vanskelig!?
Livet er så utrolig brutalt og urettferdig......
Snakket med mannen i går om en tur til svigers, men nå vil jeg bare hjem å furte på sofaen etter jobb :(
Tok ikke lutinus føre jobb, og kommer nok ikke til å ta det eller otrivelle i dag nei, føler det bare er bortkastet! Ser heller ikke poenget med å ta blodprøve etterpå, vet jo resultatet....

Æsj, dette var Sikkelig nedtur:(
 
14 DPO - PP2 etter MA nr.3
Tja, hva skal en si.... i dag er ingen god dag!
Testen idag var tilnærma blenda, og følte livet falt litt i grus idag :(
Hvorfor skal det være så j*vla vanskelig!?
Livet er så utrolig brutalt og urettferdig......
Snakket med mannen i går om en tur til svigers, men nå vil jeg bare hjem å furte på sofaen etter jobb :(
Tok ikke lutinus føre jobb, og kommer nok ikke til å ta det eller otrivelle i dag nei, føler det bare er bortkastet! Ser heller ikke poenget med å ta blodprøve etterpå, vet jo resultatet....

Æsj, dette var Sikkelig nedtur:(

Uff, dette var utrolig leit å lese, Luna :(

Ja, livet er urettferdig. Fant denne artikkelen i går om helse og urettferdighet (gammel, men fortsatt relevant), som jeg synes er godt skrevet l: https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/6nERQ/aa-dele-gir-styrke-og-haap#.Us2Zl6UsyjI

Jeg prøver å trøste meg selv med at når babyen til slutt kommer (for det skal den!) så vil lykken være så uendelig mye større og den vonde tiden på veien vil forhåpentligvis blekne i forhold. Og ikke minst at jeg tror at denne prosessen rett og slett gjør oss til mer empatiske og forståelsesfulle personer overfor andre.

Dette er du sikkert dritt lei av å høre, men jeg sier det likevel: dere er så unge! Alle forutsetninger for å lykkes er på plass, og jeg er 100 % overbevist om at dette blir å gå veien for dere.

Sender deg en stor klem :Heartred
 
Så trist å lese, Luna. Livet er utrolig urettferdig til tider og det kan gi bunnløs fortvilelse når ønsket om barn er så sterkt. Ta vare på deg selv så håper jeg du klarer å bli motivert til ny pp etter hvert :Heartred
 
Uff, dette var utrolig leit å lese, Luna :(

Ja, livet er urettferdig. Fant denne artikkelen i går om helse og urettferdighet (gammel, men fortsatt relevant), som jeg synes er godt skrevet l: https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/6nERQ/aa-dele-gir-styrke-og-haap#.Us2Zl6UsyjI

Jeg prøver å trøste meg selv med at når babyen til slutt kommer (for det skal den!) så vil lykken være så uendelig mye større og den vonde tiden på veien vil forhåpentligvis blekne i forhold. Og ikke minst at jeg tror at denne prosessen rett og slett gjør oss til mer empatiske og forståelsesfulle personer overfor andre.

Dette er du sikkert dritt lei av å høre, men jeg sier det likevel: dere er så unge! Alle forutsetninger for å lykkes er på plass, og jeg er 100 % overbevist om at dette blir å gå veien for dere.

Sender deg en stor klem :Heartred

Skal lese den etter jobb❤

Ja, vet jo og at en eller annen dag, mnd , år osv, aå vil vi komme i mål! Det er bare aå velsig mange dumper i vegen føre ditt:( og noen dager er bare vanskeligere enn andre, slik sol idag... men snart må det vel være både din og min tur til å få en liten en i armene?
Men skal sies at man vokser veldig på det sol person, og i forholdet generelt! Så noe kommer jo ut av det....
Selvom jeg aldri har tenkt så mye egoistiske tanker og vært sjalu/misunnelig som jeg er i denne situasjonen og! Så på godr og vondt:shy:

Takk ❤ sender en tilbake!
 
Back
Topp