Håpet om en terminspire ❤

Elsker å reise selv og kikker litt på Roma vi også :D deilig å ha noe å se fram til :Heartred
 
Elsker å reise selv og kikker litt på Roma vi også :D deilig å ha noe å se fram til :Heartred

Ja, absolutt deilig å ha noe å se frem til❤
Og ikke minst ha nor annet å telle ned til enn mot ikm:hilarious:
Så gøy at flere kikker på Roma om dagen! Ikke så rart kanskje! Når tenker dere å evt. Reise da?:D
 
Kos dere på tur
 
Ja, absolutt deilig å ha noe å se frem til❤
Og ikke minst ha nor annet å telle ned til enn mot ikm:hilarious:
Så gøy at flere kikker på Roma om dagen! Ikke så rart kanskje! Når tenker dere å evt. Reise da?:D
Ja det er helt sant :rolleyes: Vi tenker til våren kanskje :) Har litt fri da.
 
5 DPO - 1 PP etter MA
Er trøtt og sliten om dagen, kan vel skyldes litt av lutinusen tenker jeg! Ellers er jo ikke været mye å skryte av, så kanskje jeg kan bruke det som unnskyldning og :shy:
Har også hatt små muringer og litt stikking i går, men tar jo babyklister, så kanskje derfor!
Føler dagene går sakte, og hvert fall hvis jeg ikke kan teste!
Tok en g test i stad for å sjekke hvor mye den var nå, to dager etter lavdose m/otrivelle, og den var litt sterkere enn forventet. Skal ta en ny i morgen for å se hvordan den er føre jeg setter ny dose også! For er 9 dpo lørdag, da jeg skal sette ny dose.
Er jo selvfølgelig spent! Er jo også da jeg testet positivt sist. :shy:
Har ikke en veldig god magefølelse nå, men...
 
Last edited:
10 DPO - 1 PP etter MA.
Nei, ser vel fortsatt veldig negativt på denne pp'n, har ikke trua ibdet heletatt, og d3t føles ganske kjipt! Føler jeg styrer med medisiner og slikt for ingenting.....
Har første blodprøve på tirsdag, og neste fredag. Så får vi se hva de sier, eller om tr dukker opp ons/tors.

Slik har testene sett ut fra 5 dpo og til ldag!
Det er jo ingen merkant økning, så det er bare otrivelle her, og ingen gravditet tror jeg.
Otrivelle satt 16 og 19/10.
20191020_170622.jpg


Så da regner jeg med en enda svakere test i morgen og tr om noen dager....
 
11 DPO - PP1 etter MA
Testen var svakere til morran idag, men sterkere i ettermiddag!
Sammenlignet den også med to andre tester tatt på samme dag i forhold til otrivelle, og den er ganske lik som dem, kanskje en nyanse sterkere.

Begge tatt idag, øverste fra morgnen og nederste i ettermiddag
20191021_170559.jpg

De to øverste er 5 og 8 dpo, dag etter otrivelle, og to nerste fra idag, der den nederste er fra morgenen!
20191021_170734.jpg


Burde jo ikke få opp håpet av dette, men gjør jo det likevel ... æsj :shifty:
Rart å tenke på at sist jeg var 11 dpo visste jeg at jeg var gravid, og visst om det i 2 dager! Så dette gir meg ikke så mye håp igjen, men får se hva morgendagens test før otrivelle sier.

Dette innlegget ble litt lenger enn planlagt:shy:
 
12 DPO - PP1 etter MA.

Idag har jeg en dårlig dag... mistet alt motet for denne pp'n, og tr kunne likegodt kommet i dag!

Altså, se på denne økningen i løpet av gårsdagen da;
20191021_202533.jpg

Når jeg la meg kjente jeg også svake ligementsmerter, ikke murringer, fikk jo litt håp av det og litt store forhåpninger om dagens test.
Men dagens strek var lik som den svakeste og første i går, så da er det kanskje bare otrivelle likevel?
Har tatt blodprøve til morgenen idag og neste er til fredag, men ser ikke poenget med den!
Akkurat nå føler jeg at all energien, tiden alle medisinene og pengene bare er bortkastet!

Hater å føle det på denne måten, men etter alt vi har gått igjennom det siste 1,5 året, så må noen dager bare være dritt og det må jeg godta! Og ikke så rart at de kommer nærme ikm..

Beklager sutre innlegg, er bare en slik dag idag, men godt å få det ut og :shy:
 
13 DPO - 1 PP etter MA
Pulsen fortsetter å synke, og fikk svar på blodprøven igår, at hcg var på 7, ikke noe å juble etter og heller ikke så veldig overraskende med tanke på hvor svake de var, nesten utrolig at testene slår ut på så lite i hcg??

Otrivelle ble satt etter blodprøven i går, og ny til fredag etter blodprøven, med mindre tr melder sin ankomst! Trodde hun hadde kommet når jeg stod opp, men det var kun utflod (beklager, tmi) :hilarious:

Hentet ut medisiner kdag, lutinus, otrivelle pg letrozol! Er ganske sikker på at tr kommer idag/ i morgen, så da er jeg "klar" for neste runde.

Dagens test var den sterkeste jeg har hatt.... kunne ønske jeg lot være, men det er ikke så lett!
Og kunne ønske jeg ikke sammenligna testen med de på "samme dag":wtf:

Nederste er dagens, sammenligna med de dager på samme tid etter otrivelle
20191023_120914.jpg


Dette er alle testene fra 5-13 dpo, for å følge litt med på hvordan otrivelle slår ut! Og den er helt klart tydeligst idag.
20191023_121110.jpg

Men pulsen sier vel sitt;
Screenshot_20191023-115045_Fitbit.jpg


Rart hvordan en prøver å finne det minste håpet, selv om det er urealistisk å tro at det går!

Jaja, dette var dagens lange innlegg!:shy:
Imponert hvis noen faktisk gidder å lese disse innleggene om dagen, er ikke så veldig muntre! Beklager det, blir nok bedre noen dager etter tr melder sin ankomst :smug:
 
Last edited:
Redigert innlegg. Misforståelse, beklager:facepalm:
 
Last edited:
Når er ikm?

Testen fra idag er jo den sterkeste, er jo absolutt håp her:)

Idag/i morgen!
Men otrivelle ble satt i går, så den preger størsteparten eller alt av testen! Men den er likevel mye sterkere enn de testene som er tatt på samme tid! Så det gir meg jo håp da:wtf:

Men pulsen går bare nedover, så er vel vare å være realistisk?

Har du testa noe mer da?:D
 
Idag/i morgen!
Men otrivelle ble satt i går, så den preger størsteparten eller alt av testen! Men den er likevel mye sterkere enn de testene som er tatt på samme tid! Så det gir meg jo håp da:wtf:

Men pulsen går bare nedover, så er vel vare å være realistisk?

Har du testa noe mer da?:D
Joda så unngår du kanskje å bli skuffet. Jeg krysser fingrene!!

I morgen blir det dobbelt test! Både monitor og ukesindikatoren skal til pers:) Aldri fått positiv på noen av de før så det blir spennende.
 
Joda så unngår du kanskje å bli skuffet. Jeg krysser fingrene!!

I morgen blir det dobbelt test! Både monitor og ukesindikatoren skal til pers:) Aldri fått positiv på noen av de før så det blir spennende.

Spennende!! Ganske sikker på at du er gravid hvert fall ❤
 
CD1/2 - PP2 etter MA.

Jaja, ny runde da!
(Advarer om tmi!). Begynte med brunt uflod i går som gikk lver til frisk blod på papiret fra ettermiddagen av, stoppet litt opp før det kom mer på papiret i går kveld. Isag har det tatt seg opp og kommer i bindet. Er derfor usikker på om jeg skal si cd1 er i dag eller i går? For i bunn og grunn kom det jo friskt blod i går, selvom det staret ordentlig idag ?
Vanligvis legger jeg ikke så mye i dette, men skal jo starte på letrozol på CD3, og greir å vite om det er i morgen eller tirsdag :hilarious:
Noen som kan hjelpe? Hva hadde dere gjort?
I utgangspunktet har jeg satt cd1 som i går.

Så da var det bare å sende melding til klinikken og melde om mens, for å få time til vannscaning da :wtf: alt en skal igjennom for å forhåpentligvis komme i mål ... håper dette er lykke pp'n!


Ha en god søndag❤
 
Jeg tenker at CD1 var igår jeg, siden du hadde friskt blod :) Blødningen kan jo ta seg opp på CD2, den trenger ikke være sterkest på CD1. Tvi tvi ❤️
 
Jeg tror kanskje jeg ville sagt cd1 i dag. :)
Jeg tenker at CD1 var igår jeg, siden du hadde friskt blod :) Blødningen kan jo ta seg opp på CD2, den trenger ikke være sterkest på CD1. Tvi tvi ❤️

Men så fant jeg denne;
Screenshot_20191027-194635_Samsung Internet.jpg

Sendt spørsmålet til klinikken jeg, for å være sikker!
Føler jeg maser på de menmen:hilarious:
 
Okei, aldri tenkt på at dagen etter er CD1 hvis det kommer sent på kvelden! Men lurt å spør for sikkerhetsskyld :D

Nei ikke jeg heller føre disse dagene plutselig hadde noe å si:hilarious::wacky:
 
Back
Topp